Keystone logo

1 MBA Program dalam Pengurusan Pemasaran dalam India untuk 2024

Penapis

Penapis

  • MBA
  • India
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Pengurusan Pemasaran
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (1)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

    MBA Program dalam Pengurusan Pemasaran

    Satu program pengurusan pemasaran adalah besar bagi mereka yang mahu belajar tentang bagaimana aktiviti pemasaran dan sumber diuruskan. Pelajar boleh belajar bagaimana untuk membuat strategi yang berkesan disesuaikan untuk perniagaan tertentu dan bagaimana teknik kepimpinan boleh digunakan untuk membawa satu pasukan profesional pemasaran.

    Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.

    Sarjana pentadbiran perniagaan (MBA) adalah ijazah profesional yang diberikan kepada mereka yang mengkaji pengurusan perniagaan di sebuah sekolah perniagaan. Pelbagai bentuk analisis dan strategi dilindungi termasuk operasi, pemasaran, kewangan, dan perakaunan.