
51 Sambilan MBA Program dalam Pemasaran 2024
Gambaran keseluruhan
program pemasaran boleh menyediakan pelajar dengan kemahiran dan pengetahuan yang berkaitan dengan mengenal pasti kumpulan sasaran tertentu, penciptaan strategi harga, pembangunan perkhidmatan dan produk dan pelaksanaan kaedah pengiklanan untuk mencapai pengguna yang sesuai.
Sarjana pentadbiran perniagaan (MBA) adalah ijazah profesional yang diberikan kepada mereka yang mengkaji pengurusan perniagaan di sebuah sekolah perniagaan. Pelbagai bentuk analisis dan strategi dilindungi termasuk operasi, pemasaran, kewangan, dan perakaunan.
Pembelajaran sambilan membolehkan seseorang memperoleh ijazah atau kelayakan walaupun tidak dapat hadir ke sekolah secara sepenuh masa. Seseorang boleh belajar mengikut kadar sendiri, secara beransur-ansur mengumpul kredit yang dikira dalam kelayakan akhir.
Penapis
- MBA
- Pengajian Pemasaran
- Pemasaran
- Sambilan
- Europe
- North America
- Asia
- Africa
- Central America and Caribbean
- South America
- Amerika Syarikat
- Perancis
- Switzerland
- Emiriah Arab Bersatu
- Jerman
- Sepanyol
- Arab Saudi
- United Kingdom
- Austria
- India
- مليسيا
- Republik Czech
- Rusia
- Singapura
- Bahrain
- Brazil
- Georgia
- Jordan
- Kuwait
- Maghribi
- Malta
- Mesir
- Montenegro
- Nigeria
- Oman
- Puerto Rico (AS)
- Qatar
- Thailand
- Zambia