Keystone logo

1 Sambilan MBA Program dalam Pengajian Pemasaran Pemasaran dalam Austin, Amerika Syarikat untuk 2024

Penapis

Penapis

  • MBA
  • Amerika Syarikat
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Austin
  • Sambilan
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (1)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Popular study format

Sambilan MBA Program dalam Pengajian Pemasaran Pemasaran

Universiti Texas-Austin mempunyai bilangan tertinggi pelajar di Austin. Institusi lain yang popular adalah St. Edwards University, Concordia University of Texas dan Universiti Houston-Tillotson.

program pemasaran boleh menyediakan pelajar dengan kemahiran dan pengetahuan yang berkaitan dengan mengenal pasti kumpulan sasaran tertentu, penciptaan strategi harga, pembangunan perkhidmatan dan produk dan pelaksanaan kaedah pengiklanan untuk mencapai pengguna yang sesuai.

Amerika Syarikat kekal sebagai destinasi paling popular di dunia untuk pelajar antarabangsa. Universiti di AS mendominasi kedudukan dunia dan negara ini juga menawarkan pelbagai lokasi pengajian yang menarik. Sistem universiti negeri disubsidi sebahagiannya oleh kerajaan negeri, dan mungkin mempunyai banyak kampus yang tersebar di seluruh negeri, dengan ratusan ribu pelajar.

Sarjana pentadbiran perniagaan (MBA) adalah ijazah profesional yang diberikan kepada mereka yang mengkaji pengurusan perniagaan di sebuah sekolah perniagaan. Pelbagai bentuk analisis dan strategi dilindungi termasuk operasi, pemasaran, kewangan, dan perakaunan.

Pembelajaran sambilan membolehkan seseorang memperoleh ijazah atau kelayakan walaupun tidak dapat hadir ke sekolah secara sepenuh masa. Seseorang boleh belajar mengikut kadar sendiri, secara beransur-ansur mengumpul kredit yang dikira dalam kelayakan akhir.