Keystone logo

1 diadun EMBA Program dalam Pemasaran dan Jualan dalam Kazakhstan untuk 2024

Penapis

Penapis

  • EMBA
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Pemasaran dan Jualan
  • diadun
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (1)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

diadun EMBA Program dalam Pemasaran dan Jualan

Program pemasaran dan jualan boleh membantu pelajar mengembangkan kemahiran yang digunakan dalam banyak industri dan kedudukan. Kursus boleh meliputi membangun dan memupuk hubungan pelanggan, kedudukan produk dan harga strategik, pemasaran digital dan mewujudkan rancangan dan bahan pemasaran yang berkesan.

Republik Kazakhstan adalah negara yang merupakan Asia Tengah. Ia adalah negara daratan terbesar. Sistem pendidikan adalah universal dan wajib. Ia dibahagikan kepada 3 fasa, iaitu: rendah (bentuk 1-4), umum asas (membentuk 5-9), dan pendidikan peringkat kanan (bentuk 10- 11 atau 12).

Sebaik sahaja anda telah mendapat ijazah sarjana dalam bidang perniagaan dan mempunyai signifikan hands-on pengalaman, langkah seterusnya adalah MBA Eksekutif (EMBA). Program menggabungkan asas-asas seperti kewangan, perakaunan dan pemasaran dengan kajian kepimpinan untuk mendapatkan anda ke eksekutif dan pengurusan jawatan peringkat tinggi.

Pembelajaran teradun menggabungkan media digital dan dalam talian dengan pembelajaran bersemuka tradisional. Ia membolehkan guru menggunakan pelbagai kaedah dan teknologi pengajaran untuk menyesuaikan pembelajaran bagi setiap pelajar. Pembelajaran gabungan boleh digunakan dalam pelbagai bentuk, daripada kursus dalam talian sepenuhnya kepada kursus hibrid di mana pelajar belajar di dalam bilik darjah fizikal dan juga dalam talian.