Keystone logo

17 MBA Program dalam Pengurusan Pemasaran 2024

Penapis

Penapis

  • MBA
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Pengurusan Pemasaran
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (17)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

    MBA Program dalam Pengurusan Pemasaran

    Pelan pemasaran berkuat kuasa dan berkesan adalah penting untuk kejayaan mana-mana perniagaan, tidak kira industri yang ia adalah. Walau bagaimanapun, kejayaan mana-mana kempen pemasaran bergantung kepada mereka yang menguruskannya. Sarjana Pentadbiran Perniagaan dalam Pengurusan Pemasaran melengkapkan mereka yang berminat dalam bidang pemasaran dengan kemahiran yang diperlukan untuk mengendalikan kempen pemasaran yang kompleks.

    Mereka yang ingin mengejar kerjaya dalam pemasaran sering tertanya-tanya, "Apakah yang dimaksudkan dengan Sarjana Pentadbiran Perniagaan dalam Pengurusan Pemasaran?" Ini ijazah lanjutan menyediakan pelajar untuk memahami faktor-faktor yang memberi kesan kepada pasaran dan menyediakan mereka dengan pengetahuan yang diperlukan untuk merangka strategi perniagaan yang akan memenuhi pemasaran dan keperluan jualan. Pelajar yang mengikuti program ini boleh mengharapkan untuk mengambil pelbagai kelas yang berlainan yang mungkin termasuk penyelidikan pasaran, gelagat pengguna, usaha perniagaan baru, perhubungan pelanggan, dan komunikasi pemasaran.

    Ramai pelajar yang berminat dalam MBA dalam Pengurusan Pemasaran sudah tahu apa asas-asas kempen pemasaran yang berkesan termasuk. Walau bagaimanapun, ijazah lanjutan dalam pemasaran menyediakan pelajar dengan kelebihan tambah dalam bidang mereka yang boleh membenarkan mereka untuk maju dalam kerjaya mereka dengan cepat dan mengekalkan kejayaan dalam apa sahaja projek mereka bekerja pada.

    Orang-orang yang bertanya, "Apakah yang dimaksudkan dengan Sarjana Pentadbiran Perniagaan dalam Pengurusan Pemasaran?" Umumnya berminat berapa banyak memperoleh ijazah anda mungkin dikenakan bayaran. Bakal pelajar perlu sedar bahawa kos program-program ini berbeza mengikut institusi, lokasi, dan jenis-jenis kursus yang ditawarkan.

    Siswazah dari program ini boleh mendapatkan kerjaya dalam pelbagai bidang yang berkaitan dengan pemasaran yang berbeza. Pekerjaan mungkin tidak sedia dalam industri teknologi, runcit, media, dan perancangan acara.Antara kerjaya yang paling biasa bagi mereka yang mempunyai ijazah ini termasuk pengurus pemasaran, pengurus pengiklanan, penganalisis penyelidikan pasaran, dan pakar-pakar perhubungan awam.

    &nbsp

    Banyak program pengurusan pemasaran boleh disediakan untuk pelajar yang berminat dalam talian. Ini jenis program boleh memberi manfaat kepada mereka yang memerlukan jadual yang fleksibel atau tinggal di lokasi yang jauh. Carian untuk program anda di bawah dan hubungi terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang yang memimpin.