$close

Penapis

Lihat Hasil

MBA dalam Pengajian Pemasaran di Amerika British Columbia Kanada

MBA bermaksud Sarjana Pentadbiran Perniagaan dan terdiri daripada program kurikulum yang menyediakan asas dalam konsep teras perniagaan, termasuk pengurusan, kewangan, ekonomi, jualan, pemasaran, pengurusan sumber manusia dan pengurusan rantaian bekalan. MBA dalam Pemasaran adalah ijazah lanjutan dengan kajian tertumpu dalam komunikasi dan prinsip-prinsip pemasaran dalam usaha mencapai matlamat pe… Baca lebih lanjut

MBA bermaksud Sarjana Pentadbiran Perniagaan dan terdiri daripada program kurikulum yang menyediakan asas dalam konsep teras perniagaan, termasuk pengurusan, kewangan, ekonomi, jualan, pemasaran, pengurusan sumber manusia dan pengurusan rantaian bekalan.

MBA dalam Pemasaran adalah ijazah lanjutan dengan kajian tertumpu dalam komunikasi dan prinsip-prinsip pemasaran dalam usaha mencapai matlamat perniagaan. Kurikulum akan berbeza-beza bergantung kepada lokasi tetapi boleh merangkumi kursus dalam penyelidikan pasaran, pengiklanan, dan strategi media sosial, antara lain.

Kanada ialah sebuah negara Amerika Utara yang terdiri daripada sepuluh provinsi dan wilayah. Terletak di bahagian utara benua, ia bermula dari Atlantik ke Pasifik dan utara ke dalam Lautan Artik.

Terbaik MBA dalam Pengajian Pemasaran di Amerika British Columbia di Kanada

Baca Ringkas
Baca lebih lanjut tentang pengajian di Kanada
Pilihan lain dalam bidang pengajian ini: 
$format_list_bulleted Penapis
Susun mengikut:
Disyorkan Terkini Tajuk

MBA

University Canada West (UCW)
Vancouver, Kanada

Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) dari UCW akan mempersiapkan anda untuk kepimpinan di pentas global. Program ini diakreditasi oleh ACBSP dan mempunyai Pentauliahan ... +

Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) dari UCW akan mempersiapkan anda untuk kepimpinan di pentas global. Program ini diakreditasi oleh ACBSP dan mempunyai Pentauliahan Nasional NCMA dari CIM | Pengurus Berkanun Kanada. Anda akan menempuh situasi yang paling mencabar dalam perjalanan anda, menerapkan penyelesaian pragmatik untuk masalah yang anda hadapi dan akhirnya mendorong kejayaan organisasi dengan membuat keputusan anda yang tepat. Anda boleh memilih pilihan di salah satu daripada lapan bidang elektif semasa anda mengikuti program ijazah anda. Pilih tiga pilihan dari salah satu bidang pilihan dalam Kepimpinan, Sumber Manusia, Pengurusan Kewangan, Analisis Perniagaan, Keusahawanan, Perundingan, Bukan Untung dan Pemasaran, dan Pemasaran Digital untuk memperoleh kemahiran dan pengetahuan khusus atau mengembangkan landasan fokus anda sendiri. -
MBA
Sepenuh Masa
2 tahun
English
Okt 2022
Kampus
Online