Keystone logo

Pembelajaran jarak jauh MBA Program dalam Pemasaran dalam Mumbai, India untuk 2024

Penapis

Penapis

  • MBA
  • India
  • Pengajian Pemasaran
  • Mumbai
  • Mumbai
  • Pembelajaran jarak jauh
Bidang pengajian
    Bahasa (0)Sains Hayat (0)Pengajian Ekonomi (0)Fesyen (0)Kajian Sukan dan Senaman (0)Pengajian Kejuruteraan (0)Kemahiran Hidup (0)Kemajuan Diri (0)Pengajian Kemampanan (0)Pengajian Kemanusiaan (0)
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Tiada program memenuhi kriteria carian anda. Sila perhalusi penapis anda.

Clear filters

Pembelajaran jarak jauh MBA Program dalam Pemasaran

Mumbai ialah ibu negeri Maharashtra dan merupakan bandar keempat di dunia yang paling ramai penduduk di samping merupakan paling penduduk di negara ini. Ia juga disenaraikan sebagai bandar yang terkaya di negara ini yang mempunyai infrastruktur yang baik yang merangkumi senarai panjang pertubuhan pendidikan tinggi terkemuka.

program pemasaran boleh menyediakan pelajar dengan kemahiran dan pengetahuan yang berkaitan dengan mengenal pasti kumpulan sasaran tertentu, penciptaan strategi harga, pembangunan perkhidmatan dan produk dan pelaksanaan kaedah pengiklanan untuk mencapai pengguna yang sesuai.

Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.

Sarjana pentadbiran perniagaan (MBA) adalah ijazah profesional yang diberikan kepada mereka yang mengkaji pengurusan perniagaan di sebuah sekolah perniagaan. Pelbagai bentuk analisis dan strategi dilindungi termasuk operasi, pemasaran, kewangan, dan perakaunan.

Pembelajaran dalam talian atau jarak jauh merujuk kepada penggunaan media elektronik dan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pendidikan. Dengan pembelajaran dalam talian, seseorang boleh mengakses pendidikan pada bila-bila masa dan dari mana-mana lokasi dengan sambungan internet yang tersedia.