Sarjana pentadbiran perniagaan (MBA) dianugerahkan kepada pelajar-pelajar siswazah yang menamatkan program pengajian yang meneroka pelbagai aspek dunia perniagaan, termasuk pemasaran, kewangan, perakaunan, dan sumber manusia. Ia adalah kedua-dua ijazah profesional dan terminal. MBA dalam Pemasaran adalah satu program akademik yang membolehkan pelajar mendapat arahan maju dalam pelbagai bidang dal…
Baca lebih lanjut
Sarjana pentadbiran perniagaan (MBA) dianugerahkan kepada pelajar-pelajar siswazah yang menamatkan program pengajian yang meneroka pelbagai aspek dunia perniagaan, termasuk pemasaran, kewangan, perakaunan, dan sumber manusia. Ia adalah kedua-dua ijazah profesional dan terminal.
MBA dalam Pemasaran adalah satu program akademik yang membolehkan pelajar mendapat arahan maju dalam pelbagai bidang dalam bidang yang termasuk kursus itu yang meliputi strategi media sosial, komunikasi pemasaran, pengiklanan dan penyelidikan pasaran. kursus tertentu akan berbeza-beza bergantung kepada kurikulum institusi.
Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.
Mumbai ialah ibu negeri Maharashtra dan merupakan bandar keempat di dunia yang paling ramai penduduk di samping merupakan paling penduduk di negara ini. Ia juga disenaraikan sebagai bandar yang terkaya di negara ini yang mempunyai infrastruktur yang baik yang merangkumi senarai panjang pertubuhan pendidikan tinggi terkemuka.
Terbaik MBA dalam Pengajian Pemasaran di Amerika Mumbai di India
Pilihan lain dalam bidang pengajian ini: