3 MBA Program dalam Pemasaran dalam India untuk 2024
Penapis
Penapis
- MBA
- India
- Pengajian Pemasaran
- Pemasaran
3 MBA Program dalam Pemasaran dalam India untuk 2024
Popular study format
Popular education type
MBA Program dalam Pemasaran
program pemasaran boleh menyediakan pelajar dengan kemahiran dan pengetahuan yang berkaitan dengan mengenal pasti kumpulan sasaran tertentu, penciptaan strategi harga, pembangunan perkhidmatan dan produk dan pelaksanaan kaedah pengiklanan untuk mencapai pengguna yang sesuai.
Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.
Sarjana pentadbiran perniagaan (MBA) adalah ijazah profesional yang diberikan kepada mereka yang mengkaji pengurusan perniagaan di sebuah sekolah perniagaan. Pelbagai bentuk analisis dan strategi dilindungi termasuk operasi, pemasaran, kewangan, dan perakaunan.