MBA dalam Marketing

Terbaik 42 MBA dalam Marketing 2017/2018

MBA adalah oleh jauh dan jauh ijazah yang paling berjaya abad ke-20. Lihatlah statistik Amerika. Tahap pertama telah tidak diberikan sehingga 1900. Menjelang akhir abad ke-20 ia mempunyai bahagian pasaran 27% daripada semua graduan ijazah diberikan.

MBA dalam Marketing

Baca lebih lanjut

MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Campus Sepenuh masa Sambilan 1 - 2  January 2018 Amerika Syarikat Maryville + 1 lagi

[+]

MBA dalam Marketing. [-]

Sepenuh Masa Mba

Warwick Business School
Campus Sepenuh masa August 2018 United Kingdom Coventry

Sepenuh masa kami MBA direka untuk mencabar dan mengubah anda. Selepas satu tahun anda akan muncul orang yang berbeza dengan kefahaman yang mendalam tentang kualiti kepimpinan yang unik dan berpotensi. [+]

MBA sepenuh masa

Menduduki tempat pertama di UK dan ke-20 di dunia oleh The Economist, Warwick Full-time MBA, mewujudkan pemimpin keusahawanan, kreatif dan berkesan Full-time kami MBA adalah pemangkin anda perlu untuk mengubah kerjaya anda. Sama ada anda mahu untuk menukar fungsi kerja, sektor, lokasi atau hanya meningkatkan potensi pendapatan anda, kami akan memberikan anda keyakinan dan kemahiran untuk mencapai potensi anda. 12 bulan yang mendalam program 12 bulan kami adalah sengit, pantas dan menawan. Dengan perjalanan antarabangsa, bimbingan yang tidak terhad, mendalam bekerja dengan syarikat-syarikat terkemuka dan kumpulan rakan sebaya daripada pelbagai sektor industri dan budaya yang berbeza, anda akan berkembang secara peribadi dan akademik. Di samping ceramah, seminar, latihan kumpulan, kajian kes dan projek, anda akan mempunyai peluang untuk mengambil bahagian dalam salah satu pengalaman pembelajaran yang paling inovatif yang ada. sentiasa membuat pembaharuan Sebagai sebahagian berbangga dengan University of Warwick, kami mempunyai reputasi yang panjang berdiri untuk inovasi. hasrat kita untuk melakukan sesuatu yang berbeza terletak pada asas kami, penyelidikan dan kaedah kita pengajaran. Ini terbukti dengan penyelidikan dalam bidang-bidang seperti Big Data dan Sains Tingkah Laku, dalam kepimpinan cara tertanam dalam, dan bukannya ditambah kepada Warwick Full-time MBA Dalam ajaran kami, yang menggunakan senario dan unsur-unsur yang bertindak untuk mencari pendekatan baru kepada isu-isu perniagaan terbesar. wawasan perniagaan yang mencabar dengan aplikasi dunia sebenar Keusahawanan dalam roh dan amalan, kita memecahkan tanah baru dengan penyelidikan kami. Kami sentiasa mencabar diri untuk mengambil pengajaran dan pembelajaran di luar bilik darjah dengan membawa masuk pakar-pakar sebagai Profesor Amalan... [-]

Pentadbiran MBA Perniagaan

Nottingham Business School, Nottingham Trent University
Campus Sepenuh masa 1 - 2  September 2018 United Kingdom Nottingham

Kursus MBA cemerlang kami menawarkan anda pengalaman yang benar-benar mengubah kehidupan dan peluang yang luar biasa untuk merealisasikan potensi penuh anda. Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) adalah ijazah pengurusan pasca siswazah yang paling diingini dan diiktiraf di peringkat antarabangsa, dan ada alasan yang baik mengapa. [+]

MBA dalam Marketing. Kursus MBA cemerlang kami menawarkan anda pengalaman yang benar-benar mengubah kehidupan dan peluang yang luar biasa untuk merealisasikan potensi penuh anda. Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) adalah ijazah pengurusan pasca siswazah yang paling diingini dan diiktiraf di peringkat antarabangsa, dan ada alasan yang baik mengapa. Ia diiktiraf secara meluas sebagai pasport kepada kerjaya pengurusan yang berjaya, membolehkan para pengurus dengan peranan fungsionalis mengambil kedudukan yang lebih senior, strategik, dan memperkuat pengurus kanan untuk mendapatkan pengetahuan mendalam, strategik yang perlu mereka naik lebih tinggi. Dihantar dalam persekitaran pembelajaran bertaraf dunia, oleh ahli akademik dan pemimpin perniagaan yang terkenal di peringkat antarabangsa, kursus ini menggabungkan teori dan amalan untuk membawa pengalaman peribadi, pengajaran inspirasi dan perspektif antarabangsa yang jelas. Di sini di Nottingham Business School, kami berbangga telah membangunkan MBA inovatif dan ketat dengan peluang untuk memperibadikan pembelajaran anda di sekitar cita-cita anda. Ketara mengukuhkan pengetahuan pengurusan anda, keupayaan kepimpinan dan pemahaman tentang perniagaan global. Sebagai tambahan kepada MBA sepenuh masa, kami juga menawarkan tiga pakar sepenuh masa MBA: kewangan; pengurusan rantaian bekalan global; atau pemasaran digital Kursus inovatif dan intensif kami menyediakan anda pelbagai cabaran yang wujud dalam organisasi pengurusan, membolehkan anda melihat kesalinghubungan tindakan anda. Walau apa pun yang anda pilih, anda akan memperoleh pengetahuan yang anda perlukan untuk bekerja dengan berkesan di peringkat pengurusan kanan, strategik, memperkasakan organisasi untuk mencapai objektifnya. Pelajar yang datang dari seluruh dunia Reputasi cemerlang kami bermakna kami menarik pelajar dari seluruh dunia. Komuniti global yang pelbagai dan menyambut kami termasuk pelajar dari... [-]

MBA Marketing & Biologie

Ionis School of Technology and Management
Campus Sepenuh masa September 2018 Perancis Le Kremlin-Bicêtre

Le MBA Marketing & Biologie forme des experts qui maîtrisent les dimensions marketing et commerciales des produits biotechnologiques, tout en comprenant leurs aspects scientifiques et techniques. [+]

Objectif de la formation Vues sous un angle commercial, les biotechnologies sont des produits complexes, qui nécessitent une démarche marketing particulière. Les responsables marketing et commerciaux du secteur biotechnologique doivent prendre en compte le substrat scientifique sur lequel repose les bioproduits. Le MBA Marketing & Biologie forme des experts qui maîtrisent les dimensions marketing et commerciales des produits biotechnologiques, tout en comprenant leurs aspects scientifiques et techniques. Carrières Missions Élaboration de la stratégie de communication d’un produit, développement et mise en place d’outils marketing en respectant l’enveloppe budgétaire allouée, veille technologique et concurrentielle, création et mise en place d’évènements, sélection et suivi des prestataires, formation et suivi des forces de vente. Métiers Chef de produit, chef de projet, responsable marketing, chef de gamme, chargé d’études, ingénieur commercial, responsable communication, formateur produit, responsable SFE, consultant… Qualités requises Créativité et dynamisme, sens de l’organisation et de l’analyse, capacité de négociation, synthèse et analyse, faculté d’anticipation [-]

Mba Minyak Wangi & Kosmetik Pengurusan

IFA Paris
Campus Sepenuh masa 15  January 2018 Perancis Paris

"A PROGRAM UNIK UNTUK INDUSTRI UNIK." [+]

MBA dalam Marketing. IFA Paris MBA di bawah akreditasi oleh Idel sebagai "Master International" TEMPOH: program 15 bulan dalam bahasa Inggeris KAMPUS: Paris PENGAMBILAN SETERUSNYA: Januari 2018 KREDIT ECTS: 120 BAYARAN PERMOHONAN: € 150 YURAN PENGAJIAN: € 15,800 TERHAD: 25 pelajar setiap kelas "Satu program yang unik bagi industri yang unik" PENGENALAN "Kuasa meyakinkan bau yang tidak boleh menangkis, ia memasuki ke dalam kita seperti nafas ke dalam paru-paru kita, ia mengisi, mengilhami kita sama sekali. Tidak ada ubat untuk itu "Patrick Suskind, Le Parfum The inescapability daripada mabuk bau adalah sangat serupa dengan kuasa tarikan pakaian yang direka indah. Ia adalah dengan idea ini dalam fikiran bahawa kursus terbaru pasca siswazah di IFA Paris dibina: menawarkan pendekatan inovatif untuk Perfume dan pengurusan Kosmetik melalui integrasi kepakaran selama 20 tahun dalam fesyen. Strategi yang menyeluruh di belakang pembangunan kursus ini adalah untuk menggalakkan para peserta untuk menggunakan pendekatan kreatif yang bukan milik alam khas dari rangka kerja industri kecantikan untuk menjadikan peserta kepada estetik yang akan dapat untuk berfikir di luar kotak. Falsafah MBA dalam minyak wangi dan Pengurusan Kosmetik berkisar 3 tonggak: Penemuan: Pelajar sedang tenggelam dalam persekitaran bengkel yang membolehkan mereka untuk mendapatkan latihan memupuk kreativiti intensif dan praktikal dan pada masa yang sama membolehkan mereka untuk mencari setiap komponen strategik dan pemegang kepentingan daripada Eksperimen industri kecantikan: Semasa dalam perjalanan antara lokasi kampus IFA di Paris dan Shanghai pelajar-pelajar kita dapat mengalami sendiri ciri-ciri intrinsik pasaran matang yang baru muncul dan terima kasih kepada IFA Paris pembelajaran... [-]

MBA Dalam Pemasaran

HOFSTRA UNIVERSITY
Campus Sepenuh masa Sambilan September 2018 Amerika Syarikat Hempstead

Program MBA menyediakan pelajar untuk jawatan pengurusan dalam pelbagai jenis organisasi. Program ini membina kecekapan perniagaan teras dan pengkhususan berfungsi untuk memberikan kepada kemahiran analisis keputusan pelajar dan perspektif strategik masalah perniagaan. [+]

Objektif Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan Program MBA menyediakan pelajar untuk jawatan pengurusan dalam pelbagai jenis organisasi. Program ini membina kecekapan perniagaan teras dan pengkhususan berfungsi untuk memberikan kepada kemahiran analisis keputusan pelajar dan perspektif strategik masalah perniagaan. Kriteria Kemasukan Permohonan untuk kemasukan ke program MBA mesti memegang ijazah sarjana muda daripada institusi yang diiktiraf. Tiada kursus ijazah khusus kajian diperlukan untuk masuk, mahupun mana-mana kursus pengajiannya ijazah disyorkan bagi pelajar yang merancang untuk melanjutkan pengajian ijazah ini. jurusan ijazah diwakili dalam program MBA yang termasuk, tetapi tidak terhad kepada, perniagaan, pendidikan, sains semula jadi dan sosial, kejuruteraan, kemanusiaan, dan kejururawatan. Semua permohonan untuk kemasukan adalah dianggap berdasarkan merit mereka sendiri, dengan berat diberikan kepada kekuatan prestasi akademik pelajar sebelumnya, skor yang diperoleh pada GMAT, pengalaman profesional yang menunjukkan peningkatan tahap tanggungjawab, dan apa-apa maklumat lain yang berkaitan yang calon kemasukan boleh memberikan kepada Jawatankuasa kemasukan. Pemohon untuk kemasukan dikehendaki mengambil Kemasukan Ujian Pengurusan Siswazah (GMAT), yang ditadbir oleh Majlis Kemasukan Pengurusan Siswazah (GMAC). Pemohon digalakkan untuk mengambil GMAT lebih awal daripada memohon untuk program ijazah. Untuk menjadualkan temujanji untuk mengambil GMAT, pemohon boleh menghubungi 1-800-462-8669 atau layari laman web GMAC di www.mba.com. Skor yang diperoleh pada GRE atau LSAT juga boleh diterima sebagai ganti GMAT. Di samping itu, Ujian Bahasa Inggeris sebagai Bahasa Asing (TOEFL) atau peperiksaan International English Language Testing System (IELTS) diperlukan bagi pemohon antarabangsa dan biasanya tidak boleh dikecualikan. Dasar Pengecualian GMAT GMAT akan dikecualikan Zarb Sekolah Perniagaan mahasiswa memperoleh minimum 3.2 GPA dalam program BBA mereka.... [-]

Mba Dalam Perniagaan Dan Pemasaran Antarabangsa

ISC Paris Business School
Campus Sepenuh masa 12 - 16  September 2018 Perancis Paris

ISC Paris telah memutuskan untuk mengukuhkan komitmennya untuk pengurusan pemasaran dengan membuka MBA ini. Program ini bertujuan untuk pasaran dan produk antarabangsa, MBA dalam teknik pemasaran dalam persekitaran antarabangsa. Tingkah laku pengguna berubah secepat maklumat mudah didapati dan di seluruh dunia bekalan produk telah memasuki rumah kita. pengaruh antarabangsa adalah membentuk alam sekitar kita dan kita perlu lebih memahami perubahan dalam jangkaan pengguna. ISC Paris telah memutuskan untuk mengukuhkan komitmennya untuk pengurusan pemasaran dengan membuka MBA ini. Program ini bertujuan untuk pasaran dan produk antarabangsa, MBA dalam teknik pemasaran dalam persekitaran antarabangsa. [+]

MBA dalam Marketing. KEMASUKAN SYARAT program ini adalah untuk: Pelajar yang telah lulus dari program universiti 3-5 tahun di Perancis (Bac + 3 - Bac + 5 atau lebih tinggi), atau yang setaraf profesional pertengahan kerjaya negara lain KERJAYA & PELUANG PEKERJAAN Pengurus eksport Perniagaan, Pengurus Produk Antarabangsa, Pemasaran Antarabangsa Analyst, Trader Antarabangsa MBA International Marketing Perniagaan meneroka pemasaran pada skala global dan memberikan pelajar z 100% kursus dalam bahasa Inggeris kelayakan dengan pengalaman industri pengoptimuman z Pasukan Jualan [-]

MBA Dalam Pemasaran

Canadian University Dubai
Campus Sepenuh masa September 2018 Emiriah Arab Bersatu Dubai

Kepekatan Marketing akan menyediakan anda dengan kemahiran tahap lanjutan diperlukan untuk merancang dengan berkesan, membangunkan dan melaksanakan teknik pemasaran strategik. Program ini mengkaji bagaimana syarikat akses pasaran dan memohon proses dan amalan pemasaran untuk mencapai kelebihan daya saing. Ia menganggap isu-isu seperti tingkah laku pengguna, segmentasi pasaran dan kesetiaan pengguna, dan mengajar teori dan amalan kitar hayat pemasaran, dari penyelidikan dan pembangunan produk kepada komunikasi, rantaian bekalan dan pengurusan strategik. [+]

Struktur Sarjana Pentadbiran Perniagaan mencerminkan hasil kajian penyelidikan yang dijalankan oleh Pusat Pengajian Pengurusan Perniagaan memberi tumpuan kepada keperluan semasa dan akan datang keratan rentas organisasi di seluruh UAE. Oleh itu, program ini adalah relevan strategik besar dan menawarkan penyelesaian yang praktikal dan analisis untuk masalah dan cabaran industri dan organisasi lain yang dihadapi di rantau Teluk. program MBA kami kekuatan utama kami, yang ditawarkan oleh Pusat Pengajian Pengurusan Perniagaan, memberi tumpuan kepada memenuhi keperluan semasa dan masa depan pemimpin perniagaan dan kerajaan di rantau Teluk. Persekitaran perniagaan yang dinamik dan berdaya saing abad ke-21 memerlukan kemahiran pengurusan dan kepimpinan baru - MBA kami akan menyediakan anda hari ini, untuk menghadapi cabaran hari esok. akreditasi - Program kami diiktiraf oleh Kementerian UAE Pengajian Tinggi dan Penyelidikan Saintifik (MOHESR). Kami bekerja rapat dengan MOHESR untuk mengekalkan tahap akademik tertinggi. Highly Qualified Fakulti - Semua ahli fakulti MBA layak di peringkat antarabangsa dan telah bekerja di Kanada, Amerika Syarikat atau Eropah. Kepekatan Double - Pelajar boleh melengkapkan kumpulan tambahan empat kursus tumpuan untuk menamatkan pengajian dengan kepekatan berganda. Fleksibel Penawaran Kursus - MBA kami direka untuk memenuhi keperluan pelajar yang bekerja sepenuh masa, oleh itu, kami menawarkan pilihan untuk mengambil kelas sama ada dalam aliran waktu petang (Ahad-Rabu 6: 00-9: 12:00) atau dalam aliran hujung minggu (Jumaat & Sabtu 09:00 -3:00 petang). Tempoh Program - program MBA kami terdiri daripada 12 kursus, pelajar boleh mengambil masa sehingga 4 kursus di Fall & Spring, dan 1 dalam Summer. Mudah Downtown Lokasi - Universiti... [-]

Penn State Smeal Mba - Marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus Sepenuh masa September 2018 Amerika Syarikat University Park

Kepekatan pemasaran Penn State Smeal mempunyai satu set kursus yang direka untuk meningkatkan pengetahuan anda mengenai tingkah laku pengguna, pembangunan jenama dan ekuiti, rangka kerja untuk pengurusan dan komunikasi strategik, serta teknologi yang meningkatkan fungsi dan proses pemasaran. [+]

MBA dalam Marketing. Penn State Smeal MBA - Pemasaran Kepekatan pemasaran Penn State Smeal mempunyai satu set kursus yang direka untuk meningkatkan pengetahuan anda mengenai tingkah laku pengguna, pembangunan jenama dan ekuiti, rangka kerja untuk pengurusan dan komunikasi strategik, serta teknologi yang meningkatkan fungsi dan proses pemasaran. Sorotan Kursus Pemasaran Pembangunan Produk dan Pengurusan Baru: Mengenal pasti peluang perniagaan, memahami keperluan pelanggan yang berpotensi, dan mengembangkan produk baru dari konsep kepada prototaip maya. Tingkah Laku Pengguna: Memperoleh pengetahuan mengenai teori dan konsep dari psikologi, sosiologi, ekonomi, dan disiplin lain yang berguna dalam memahami dan pemasaran kepada pengguna. Pengurusan Jenama: Memeriksa dan memahami proses pembinaan, merekabentuk, mengukur, dan mengekalkan ekuiti jenama. Sorotan Fakulti Pemasaran Ahli fakulti Pemasaran Smel yang dihormati di lapangan, dan jabatannya sendiri secara konsisten berada di peringkat 10 di seluruh dunia untuk produktiviti penyelidikan mengikut Universiti Texas di Dallas Research Rankings. Fakulti Pemasaran Smel yang mengajar dalam Program MBA termasuk: Ralph Oliva: Eksekutif pemasaran lama di Texas Instruments dan bekas pengarah eksekutif Institut Pengajian Pasaran Perniagaan. Meg Meloy: Bekas ahli fakulti di Cornell dengan penyelidikan meneroka bagaimana perasaan mempengaruhi tingkah laku pengguna. Wayne DeSarbo: Perunding penyelidikan pemasaran kepada firma-firma seperti Pfizer, Merck, dan Motorola, dengan kepakaran dalam bidang seperti kedudukan, pilihan pengguna dan segmen pasaran. DALAM FOKUS: INSTITUT BAGI KAJIAN PASARAN PERNIAGAAN ISBM adalah pusat penyelidikan yang beribu pejabat di Penn State yang memaparkan rangkaian penyelidik dan firma ahli global yang memberi tumpuan kepada cabaran pemasaran perniagaan ke perniagaan. Hasil Kerjaya Para siswazah MBA yang curang yang menumpukan... [-]

Mba Dalam Pemasaran Digital Dan Media Sosial Di Barcelona

ESERP Business School
Campus Sambilan October 2017 Sepanyol Barcelona

Anda akan mendapat pengetahuan terkini mengenai media sosial strategik, kedudukan enjin carian, dan undang-undang digital, yang akan membolehkan anda untuk mengambil bahagian secara berkesan dalam dunia digital dan perniagaan. [+]

Kandungan program MBA disesuaikan dengan keperluan menjadi Kawasan Pendidikan Tinggi Eropah, menawarkan 60 kredit ECTS, menjamin latihan berterusan, tinggi peringkat untuk Peningkatan kebolehan pengurusan Dan perkembangan sikap yang optimum seperti inisiatif, kerja berpasukan, atau kesedaran kritikal. Program MBA ESERP memberikan penekanan khusus kepada perkembangan kemahiran profesional, sentiasa berdasarkan Maklumat terkini Yang akan membolehkan pelajar menerapkan teknik dan alat terkini dengan cara yang strategik. Untuk mencapai ini, kita bergantung kepada sokongan Fakulti Profesor yang terdiri daripada Profesional khusus Yang membawa pengetahuan tentang masalah perniagaan semasa, kehidupan sebenar ke dalam kelas. Untuk membolehkan pelajar menyatukan dengan lancar ke dalam realiti perniagaan, serta proses membuat keputusan, kami menggunakan a Sistem arahan yang dinamik dan aktif, Menggunakan kajian kes dan simulasi sebagai beberapa alat pengajaran kami. Objektif Keupayaan peringkat tinggi untuk organisasi dan pengurusan. Keupayaan untuk menyesuaikan diri dengan perubahan teknologi dan inovasi. Keupayaan untuk menyediakan pelan strategik dan operasi untuk Pengurusan Kanan. Analisis kritikal dan keupayaan untuk pemikiran abstrak. Kecekapan dalam mengenal pasti, menganalisis, dan menyelesaikan masalah. Pendekatan terbuka terhadap landskap sosio-ekonomi dan budaya. Ini juga termasuk tahap pengayaan budaya yang tinggi, secara peribadi serta profesional, semasa aktiviti harian, yang menerjemahkan kos pendidikan ke dalam produktiviti untuk perniagaan dan organisasi. Metodologi Kajian kes: Kajian kes digunakan untuk mengkaji bidang fungsional perniagaan, yang kebanyakannya menangani masalah sebenar yang boleh berlaku di mana-mana syarikat. PMO: Alat pengurusan dan sokongan untuk mengubah projek menjadi realiti, dengan visi global dan dinamik persekitaran yang merangkumi kekuatan dan kelemahannya. Metodologi Inspireo / LEGO: Latihan keusahawanan yang lebih baik dengan... [-]

MBA Kepekatan Di Dalam Pemasaran

William Paterson University of New Jersey
Campus Sepenuh masa September 2018 Amerika Syarikat Wayne

Kepekatan Marketing akan menggabungkan prinsip-prinsip pemasaran canggih wih teknologi moden dan alat-alat untuk menyediakan graduan kami untuk menjadi peneraju pemasaran ... [+]

MBA dalam Marketing. Konsentrasi MBA dalam Pemasaran Kepekatan Marketing akan menggabungkan prinsip-prinsip pemasaran canggih wih teknologi moden dan alat-alat untuk menyediakan graduan kami untuk menjadi peneraju pemasaran. Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) mempunyai pendekatan pedagogi bersilang fungsian. Oleh itu, komponen tekstur yang terkandung di dalam persekitaran perniagaan yang ditenun seluruh kurikulum. Komponen-komponen, atau perspektif, termasuk tetapi tidak terhad kepada pengaruh etika, politik, peraturan dan sosial di organisasi. Penekanan diberi kepada pemerolehan dan / atau penghalusan kemahiran komunikasi, analisis kuantitatif, dan aplikasi teknologi dalam konteks perniagaan. Bidang kecekapan teras yang ditekankan dalam lapan belas lebih rendah jam kredit teras: kawasan-kawasan ini termasuk laporan kewangan, analisis dan pasaran, persekitaran ekonomi domestik dan global organisasi, sistem maklumat pengurusan, dan tingkah laku manusia dalam organisasi. Kursus teras atas (sama ada 15 jam kredit atau 12 jam kredit bergantung kepada pilihan anda kepekatan) memberi tumpuan kepada integrasi bidang teras yang lebih rendah dengan penggunaan pendekatan silang fungsi ke dalam isu-isu organisasi. Kurikulum MBA menawarkan pelbagai kursus elektif dalam setiap sekolah empat jabatan: Perakaunan dan Undang-undang; Ekonomi, Kewangan dan Perniagaan Global; Pemasaran dan Sains Pengurusan, dan Jualan Profesional. Kerja kursus yang ketat program ini memerlukan kebiasaan dengan konsep kuantitatif dan teknologi yang diperlukan. Setelah pendaftaran, para pelajar digalakkan untuk mengambil peperiksaan saringan dalam 1) analisis kuantitatif dan 2) teknologi, dan dinasihatkan untuk mengambil kursus pengenalan di kawasan-kawasan jika perlu. The Cotsakos Kolej Perniagaan telah menerima akreditasi daripada AACSB International-Persatuan untuk Advance Collegiate Sekolah Perniagaan. Akreditasi AACSB merupakan standard tertinggi terhadap pencapaian oleh sekolah perniagaan di seluruh... [-]

Mba Dengan Kepekatan Dalam Pemasaran

University of New York in Prague (UNYP)
Campus Sepenuh masa 18  September 2018 Republik Czech Prague

MBA dengan kepekatan dalam Pemasaran menyediakan pelajar untuk menghadapi cabaran yang kompleks yang dihadapi oleh syarikat-syarikat dalam persekitaran yang kompetitif. Pemasaran dan pemasaran komunikasi telah menjadi faktor utama dalam mendapatkan dan mengekalkan bahagian pasaran dan kedudukan korporat. [+]

mba dengan kepekatan dalam pemasaran Yang MBA dengan tumpuan dalam pemasaran menyediakan pelajar untuk menghadapi cabaran yang kompleks yang dihadapi oleh syarikat-syarikat dalam persekitaran yang kompetitif. Pemasaran dan pemasaran komunikasi telah menjadi faktor utama dalam mendapatkan dan mengekalkan bahagian pasaran dan kedudukan korporat. Pilihan ini sesuai untuk dandanan pelajar untuk peranan pemasaran kanan. Mata pelajaran pakar membina mata pelajaran teras untuk memberi pengetahuan pemasaran menyeluruh. Ini 18 bulan pendidikan sepanjang hayat MBA program pengajian hujung minggu (2 hujung minggu sebulan) * membawa kepada (MBA) Ijazah Sarjana IACBE akreditasi itu Pentadbiran Perniagaan dari University of New York di Prague. Anda akan mengambil set teras 10 kursus menyediakan anda dengan asas yang kukuh dalam perniagaan antarabangsa dan kemudian 4 kursus tambahan dalam Pemasaran. * UNYP menyediakan makanan dan minuman ringan semasa waktu rehat kepada pelajar mengenai program ini Sebelum bermulanya program MBA, UNYP menyediakan, percuma, bengkel pra-MBA dalam prinsip-prinsip kewangan, perakaunan, pemasaran dan pengurusan untuk memastikan bahawa anda memulakan pengajian anda yang disediakan dan pada tahap yang sama rata dengan rakan-rakan anda rakan sekelas. Kami menerima permohonan sekarang. Kursus teras MBA: Gelagat Organisasi & Kepimpinan Pengurusan Pemasaran Antarabangsa perakaunan kewangan Perakaunan Pengurusan Pengurusan Operasi & Projek Undang-undang & Etika Membuat Keputusan Perniagaan Rundingan & Pengantaraan Pengurusan Kewangan Inovasi dalam Pengurusan KEUSAHAWANAN Kaedah Penyelidikan Seminar Ekonomi & Pembangunan Bengkel Selain daripada mata pelajaran teras, kursus pelajar lengkap dalam bidang tumpuan berikut. Penyelidikan Pemasaran Sikap Pengguna & neuro Pengurusan Pemasaran Strategik Pengurusan jenama projek perundingan Selepas menamatkan semua kursus, pelajar menjalankan peranan perunding dalaman... [-]

Mba Khusus Dalam Pemasaran Mewah

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Campus Sambilan 15  September 2018 Perancis Paris

MBA EIML Paris dalam Pemasaran Mewah adalah untuk pelajar dan profesional yang ingin mengejar kerjaya dalam sektor mewah. Latihan ini membolehkan pelajar memperoleh kemahiran yang diperlukan untuk pengurusan dalam sektor mewah manakala menguasai aspek teknikal, seni dan budaya. MBA khusus dalam pemasaran mewah membolehkan pelajar untuk mendapatkan ijazah yang disahkan dan diiktiraf oleh Negara Perancis (Etat Niveau 1 BAC + 5), yang dikeluarkan di bawah kuasa IPE Pengurusan Sekolah. [+]

MBA dalam Marketing. MBA khusus dalam Pemasaran Mewah MBA EIML Paris dalam Pemasaran Mewah adalah untuk pelajar dan profesional yang ingin mengejar kerjaya dalam sektor mewah. Latihan ini membolehkan pelajar memperoleh kemahiran yang diperlukan untuk pengurusan dalam sektor mewah manakala menguasai aspek teknikal, seni dan budaya. MBA khusus dalam pemasaran mewah membolehkan pelajar untuk mendapatkan ijazah yang disahkan dan diiktiraf oleh Negara Perancis (Etat Niveau 1 BAC + 5), yang dikeluarkan di bawah kuasa IPE Pengurusan Sekolah. ORGANISASI EIML Paris khusus MBA dalam Pemasaran Mewah berlaku dalam tempoh 15 bulan (Oktober hingga Disember N N + 1). Irama pengajian adalah ocourses setiap hari Jumaat dan salah satu daripada dua hari Sabtu. Kelas berada di luar pada bulan Ogos dan semasa cuti sekolah. EIML Paris khusus MBA dalam Pemasaran Mewah dibahagikan kepada tiga semester setiap yang terdiri daripada satu atau lebih matlamat utama: Matlamat semester 1: Asas-asas pengurusan Pada semester pertama pelajar mempunyai peluang untuk memilih antara kurikulum Perancis dan kurikulum Bahasa Inggeris. - Pengurusan Pemasaran - Komunikasi - Globalisasi dan Luxury Brands - Mewah dan Kelakuan fesyen Pengguna - Pengurusan kewangan - Gelagat Organisasi - Sumber daya manusia pengurusan - Pengurusan Budaya - Pengenalan kepada tamadun perancis Matlamat semester 2: Pengurusan teknik dan pemasaran mewah Semasa kursus semester 2 diajar dalam bahasa Inggeris sahaja. - Pengurusan jenama mewah - Kajian pasaran dan panel dalam kemewahan - Sejarah seni - Kod Mewah - pengurusan kualiti Mewah - Pelesenan dalam mewah - Penajaan - Pengurusan Produk dan runcit - pengedaran Mewah -... [-]

Pemasaran Mba

IAE Nice Graduate School of Management
Campus Sepenuh masa 6 - 18  September 2018 Perancis Nice

Anda mahu mengubah kehidupan profesional anda atau memberi bentuk yang berbeza untuk kerjaya anda, tetapi anda tidak mempunyai latar belakang perniagaan? The French Riviera MBA adalah program yang anda perlukan. program jalur cepat adalah ijazah 6-bulan direka untuk eksekutif dan pelajar bersedia untuk pakar dan menimba ilmu pengetahuan yang mendalam dalam bidang Marketing. Program MBA penuh 18 bulan, yang direka untuk eksekutif dan pelajar tidak mempunyai latar belakang perniagaan sebelumnya, menawarkan daripada asas-asas perniagaan pengenalan umum, untuk kursus yang paling khusus dalam bidang pemasaran. [+]

MBA Marketing Fast-Track Sarjana Pentadbiran Perniagaan adalah ijazah 6-bulan direka untuk eksekutif dan pelajar bersedia untuk pakar dan menimba ilmu pengetahuan yang mendalam dalam bidang Marketing. Anda telah mencapai pengalaman yang kukuh dalam perniagaan, menamatkan pengajian ijazah perniagaan, dan anda mahu untuk meningkatkan hingga ke peringkat pengurusan lebih tinggi dalam sektor pemasaran, atau menjadi perunding global dalam pemasaran: ini adalah tahap yang anda perlukan. MBA kami dicipta untuk memberikan anda keupayaan untuk mengambil kerjaya anda ke peringkat seterusnya. Anda akan mendapat lebih daripada kepakaran dalam pentadbiran perniagaan: anda akan memperoleh alat sepanjang hayat untuk mencapai cita-cita dan impian anda. Kumpulan yang terdiri daripada maksimum 18 pelajar setiap utama, 35 untuk kursus-kursus teras. 80% pelajar rakan-rakan anda dan 60% daripada tenaga pengajar anda adalah antarabangsa. 40% daripada calon-calon MBA sebagai eksekutif dan 70% daripada ahli-ahli Fakulti adalah tangan-pengamal perniagaan. Persekitaran ini untuk memastikan anda kuliah interaktif berkesan dan tinggi, di mana ulama dari ufuk yang berbeza, latar belakang, umur dan negara-negara bertemu dan berkongsi pengetahuan dan pengalaman mereka. Kursus-kursus anda dijadualkan tiga hari seminggu lebih dua puluh lima minggu, untuk membolehkan anda untuk belajar dan bekerja pada masa yang sama jika anda supaya memilih. Calon-calon antarabangsa memegang VISA pelajar dibenarkan bekerja sehingga 20 jam seminggu semasa berada di Perancis. Jika anda seorang eksekutif atau pekerja, anda boleh melengkapkan MBA anda tanpa meninggalkan kedudukan sebenar anda. Jumlah kursus terdiri daripada 48 minggu hari dan hujung minggu 24-hari. Menggunakan 25 hari cuti bank anda (di Perancis), hanya pengurangan beban kerja anda 80% selama... [-]

Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA)

Humboldt International University
Online Sambilan 18  March 2018 Amerika Syarikat USA Online

Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan membolehkan pelajar untuk menyumbang kepada profesion perniagaan dan menggalakkan pembelajaran kendiri. Melalui pemahaman yang konsep, menggunakan kemahiran pengurusan kepimpinan, strategi pemasaran dan / atau konsep perniagaan antarabangsa, teori, dan penyelidikan untuk menganalisis secara kritikal dan menyelesaikan masalah dalam persekitaran yang tidak menentu. [+]

MBA dalam Marketing. Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan membolehkan pelajar untuk menyumbang kepada profesion perniagaan dan menggalakkan pembelajaran kendiri. Setelah tamat program ini, pelajar dapat: Menilai kedudukan kewangan sesebuah organisasi melalui analisis penyata kewangan dan / atau peramalan. Merumuskan dan membincangkan tanggungjawab etika dan undang-undang organisasi. Guna kaedah dipilih analisis kuantitatif bagi meningkatkan keputusan perniagaan. Bandingkan persekitaran ekonomi dan pasaran dan kesannya terhadap perniagaan. Melalui pemahaman yang konsep, menggunakan kemahiran pengurusan kepimpinan, strategi pemasaran dan / atau konsep perniagaan antarabangsa, teori, dan penyelidikan untuk menganalisis secara kritikal dan menyelesaikan masalah dalam persekitaran yang tidak menentu. Sarjana Pentadbiran Perniagaan menawarkan program siswazah intensif yang mendidik pelajar dalam teori dan amalan dalam dunia perniagaan moden. Program MBA memupuk pembelajaran bebas dan membolehkan pelajar untuk menyumbang secara intelektual dengan profesion perniagaan. pelajar MBA kursus umum lengkap seperti perakaunan, kewangan, pengurusan, pemasaran dan kaedah penyelidikan perniagaan kawasan berharga. Graduan menunjukkan pemahaman yang konsep strategi perniagaan yang maju dan kritis menganalisis dan menyelesaikan masalah berdasarkan kaedah penyelidikan gunaan. Terdapat empat kepekatan dalam Sarjana Pentadbiran Perniagaan: pemasaran Kepekatan dalam Pemasaran direka untuk menyediakan pelajar dengan latar belakang asas pemasaran untuk menyediakan mereka untuk jawatan dalam perniagaan dan kerajaan. Perniagaan Antarabangsa (IB) perniagaan antarabangsa adalah satu aspek penting dalam dunia perniagaan hari ini. kepekatan ini menyediakan graduan untuk bekerja dalam kedudukan dengan syarikat-syarikat yang terlibat dalam perdagangan antarabangsa. KEUSAHAWANAN kepekatan ini menganalisis keusahawanan perniagaan dengan cara yang sama sekali baru. Ia direka untuk memberi inspirasi dan mengembangkan cara cabaran perniagaan didatangi dan untuk menawarkan kurikulum yang direka untuk... [-]