MBA dalam MBA Pemasaran

Terbaik 45 MBA dalam MBA Pemasaran 2018

MBA Pemasaran

Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan, atau MBA, adalah pilihan yang popular di kalangan pelajar-pelajar yang ingin ijazah sarjana. Ia membantu pelajar melanjutkan pelajaran, belajar lebih lanjut mengenai dunia perniagaan, dan mendapat kelebihan dalam pasaran kerja yang kompetitif. Ramai pelajar memilih untuk mendapatkan MBA di kawasan khusus, seperti pemasaran. Walau bagaimanapun, ramai pelajar tertanya-tanya, apakah MBA dalam Pemasaran.

Sarjana Pentadbiran Perniagaan dalam Pemasaran adalah perniagaan sarjana yang memberi tumpuan kepada pemasaran dan komunikasi dengan pelanggan dan pelanggan. Matlamat umum pemasaran adalah untuk meningkatkan jualan dan membina sebuah syarikat, yang sering melibatkan penjenamaan korporat, komunikasi, pengiklanan, perhubungan awam, dan penyelidikan pasaran. MBA juga mungkin termasuk kursus dalam kempen bangunan, perancangan strategik, gelagat pengguna, analisis permintaan, dan jumlah kos dan keuntungan. Kurikulum dan program boleh berubah-ubah.

Pelajar yang memperoleh Sarjana Pentadbiran Perniagaan dalam Pemasaran mendapatkan beberapa faedah.Untuk satu, mereka lebih bersedia untuk melakukan pekerjaan mereka sekarang dan mempunyai kebolehan pemasaran yang lebih besar. Walau bagaimanapun, mereka juga mempunyai beberapa faedah menengah, sejak MBA menunjukkan bahawa calon pekerjaan adalah lebih layak daripada calon kerja setanding tanpa MBA. Ini bukan sahaja membantu siswazah mendapatkan pekerjaan, tetapi ia juga boleh meningkatkan nya peluang untuk kemajuan kerjaya.

Kos MBA boleh berbeza-beza dari sekolah ke sekolah, dan juga boleh bergantung kepada faktor-faktor seperti bantuan kewangan, kewarganegaraan institusi itu, dan masa yang diambil untuk melengkapkan ijazah. Bakal pelajar perlu menyelidik dengan teliti program untuk memastikan bahawa ia adalah patut yang baik sebelum mendaftar.

Mendapatkan MBA dalam Pemasaran membuka beberapa peluang kerjaya mungkin, seperti penyelidik pasaran, penganalisis, pakar penjenamaan, pengurus perhubungan awam, atau media sosial pemasar.Di samping itu, mereka yang mempunyai ijazah dalam pemasaran boleh mendapatkan pekerjaan bukan korporat; mereka mungkin bekerja dalam kerajaan, menyertai sebuah pertubuhan bukan keuntungan, atau memulakan perniagaan mereka sendiri.

Terdapat beberapa program yang berbeza pemasaran MBA, dari universiti luar negara yang besar untuk kursus dalam talian. Jika anda berminat untuk MBA di pemasaran, ia adalah masa untuk memulakan carian anda. Cari program anda di bawah dan kenalan secara terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang yang memimpin.

Baca lebih lanjut

Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA): Penekanan E-Marketing

National American University
Campus Sepenuh masa Sambilan September 2018 Amerika Syarikat Austin

Graduan dari kepekatan pemasaran E dapat mengejar kerjaya dalam e-commerce, pemasaran dalam talian, dan pemasaran media sosial. Menurut ONET Online, jawatan dalam bidang E-marketing, seperti pakar pemasaran internet dan pengurus pemasaran e-dagang, mempunyai pandangan yang cerah dengan pertumbuhan pekerjaan yang kukuh dan gaji median yang tinggi. Kurikulum E-pemasaran termasuk kursus dalam SEO / SEM, pemasaran media sosial, dan e-dagang. Pemasaran melalui peranti mudah alih juga menjadi fokus. [+]

Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan memberikan peluang kepada pelajar untuk memajukan pengetahuan dan kemahiran mereka dalam bidang perniagaan. Pelajar boleh datang dari ijazah sarjana perniagaan atau boleh memilih untuk menyelesaikan kursus asas untuk memastikan semua pelajar memasuki program ini dengan latar belakang yang mantap dalam bidang perniagaan. Kursus program teras memberi peluang kepada pelajar untuk meningkatkan kemahiran analitikal dan praktikal mereka dalam bidang perakaunan, kewangan, ekonomi, sistem maklumat, pemasaran, kaedah kuantitatif, dan kepimpinan. Bidang penekanan memberi peluang kepada pelajar untuk menyesuaikan program untuk membantu mereka memenuhi matlamat kerjaya mereka.... [-]


MBA Dalam Pemasaran Digital

Geneva Business School Barcelona Campus
Campus Sepenuh masa 18  September 2018 Sepanyol Barcelona

Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) dengan Major dalam Pemasaran Digital direka untuk melengkapkan anda dengan kemahiran yang diperlukan untuk melibatkan penonton melalui media digital dan memasarkan perniagaan anda dengan berkesan melalui rangkaian ini. [+]

MBA kami dalam Pemasaran Digital direka untuk memberikan pelajar kemahiran teknikal dan literasi digital yang diperlukan untuk melibatkan penonton dan memasarkan perniagaan dengan berkesan melalui saluran digital. Pelajar juga akan belajar cara membuat, melaksanakan dan menganalisis strategi pemasaran digital, serta menarik pelanggan dengan cara yang inovatif.

Sepanjang kursus pelajar akan:

Dapat menerbitkan dan mengurus kandungan secara berkesan untuk pertumbuhan perniagaan.

Memperoleh kepakaran dalam menggunakan analisis Google dan pelbagai perisian analisis data.

Dapatkan kebiasaan dengan undang-undang dalam talian dan pengurusan hak.

Menjadi ahli dalam merekabentuk dan melaksanakan kempen pemasaran dalam talian.... [-]


Penn State Smeal Mba - Marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus Sepenuh masa September 2018 Amerika Syarikat University Park

Kepekatan pemasaran Penn State Smeal mempunyai satu set kursus yang direka untuk meningkatkan pengetahuan anda tentang tingkah laku pengguna, pembangunan jenama, dan ekuiti, rangka kerja untuk pengurusan dan komunikasi strategik, serta teknologi yang meningkatkan fungsi pemasaran dan proses. [+]

Penn state smeal mba - marketing

Kepekatan pemasaran Penn State Smeal mempunyai satu set kursus yang direka untuk meningkatkan pengetahuan anda tentang tingkah laku pengguna, pembangunan jenama, dan ekuiti, rangka kerja untuk pengurusan dan komunikasi strategik, serta teknologi yang meningkatkan fungsi pemasaran dan proses.

Sorotan Kursus Pemasaran Pembangunan Produk dan Pengurusan Baru: Mengenal pasti peluang perniagaan, memahami keperluan pelanggan yang berpotensi, dan mengembangkan produk baru dari konsep kepada prototaip maya. Tingkah Laku Pengguna: Memperoleh pengetahuan mengenai teori dan konsep dari psikologi, sosiologi, ekonomi, dan disiplin lain yang berguna dalam memahami dan pemasaran kepada pengguna. Pengurusan Jenama: Memeriksa dan memahami proses pembinaan, merekabentuk, mengukur, dan mengekalkan ekuiti jenama. Sorotan Fakulti Pemasaran ... [-]

Pemasaran Digital MBA

Nottingham Business School, Nottingham Trent University
Campus Sepenuh masa Sambilan 1 - 2  August 2018 United Kingdom Nottingham + 1 lagi

Kursus Pemasaran Digital MBA yang cemerlang menawarkan pengalaman yang benar-benar mengubah hidup dan peluang yang luar biasa untuk merealisasikan potensi penuh anda. Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) adalah ijazah pengurusan pasca siswazah yang paling diingini dan diiktiraf di peringkat antarabangsa, dan ada alasan yang baik mengapa. Ia diiktiraf secara meluas sebagai pasport kepada kerjaya pengurusan yang berjaya, membolehkan para pengurus mempunyai peranan fungsionalis untuk mengambil kedudukan yang lebih senior, strategik, dan memperkuat pengurus kanan untuk mendapatkan pengetahuan mendalam, strategik yang perlu mereka naik lebih tinggi. [+]

Kursus Pemasaran Digital MBA yang cemerlang menawarkan pengalaman yang benar-benar mengubah hidup dan peluang yang luar biasa untuk merealisasikan potensi penuh anda. Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) adalah ijazah pengurusan pasca siswazah yang paling diingini dan diiktiraf di peringkat antarabangsa, dan ada alasan yang baik mengapa. Ia diiktiraf secara meluas sebagai pasport kepada kerjaya pengurusan yang berjaya, membolehkan para pengurus mempunyai peranan fungsionalis untuk mengambil kedudukan yang lebih senior, strategik, dan memperkuat pengurus kanan untuk mendapatkan pengetahuan mendalam, strategik yang perlu mereka naik lebih tinggi.

Pemasaran Digital MBA akan membolehkan anda untuk membangunkan pemahaman kritikal mengenai teknik teori, konsep dan kaedah yang digunakan dalam pemasaran digital. Anda akan menilai bagaimana amalan pemasaran digital kontemporari digunakan untuk menyokong objektif komunikasi melalui penerapan teori, penyelidikan dan menubuhkan amalan.... [-]


Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) Dalam Perniagaan Antarabangsa - Pemasaran Pengkhususan

New European College
Campus Sepenuh masa October 2018 Jerman Munich

Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA), telah menjadi rangsangan kerjaya akademik untuk kedua-dua usahawan dan pekerja korporat. Globalisasi menuntut graduan MBA dengan pendidikan perniagaan benar-benar antarabangsa. [+]

Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA), telah menjadi rangsangan kerjaya akademik untuk kedua-dua usahawan dan pekerja korporat. Globalisasi menuntut graduan MBA dengan pendidikan perniagaan benar-benar antarabangsa.

Dengan MBA kami dalam Perniagaan Antarabangsa, kamu akan memperoleh kemahiran dan alat yang diperlukan untuk dapat mengambil alih jawatan yang mencabar dengan tanggungjawab pengurusan. Bagi pelajar tanpa pendidikan sebelumnya dalam Perniagaan MBA adalah program yang sesuai untuk melayakkan diri untuk jawatan pengurusan.

MBA kami dalam Perniagaan Antarabangsa menghubungkan teori dan amalan dan diajar oleh tenaga pengajar yang mempunyai pengalaman yang luas dalam profesion mereka. Kumpulan-kumpulan kecil membolehkan pendidikan yang sangat interaktif. Sebagai pelajar MBA kami perlu mempunyai pengalaman kerja dapat mendaftar, pengalaman individu dan latar belakang bagi setiap dan setiap pelajar membuat kelas lebih menyeronokkan. Ahli fakulti kami menggunakan unsur-unsur mengaktifkan seperti kajian kes, simulasi, projek dan persembahan untuk memberi setiap pelajar peluang untuk mudah menyambung pengetahuan yang diperolehi dengan pengalaman peribadi mereka.... [-]


MAJLIS PENTADBIRAN PERNIAGAAN DALAM PENGURUSAN DAN PEMASARAN ANTARABANGSA

California Intercontinental University
Campus 18  September 2018 Amerika Syarikat Irvine

Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan dalam Pengurusan dan Pemasaran Antarabangsa (MBAIMM) dirancang untuk menyediakan pelajar untuk kerjaya dalam bidang perundingan pengurusan antarabangsa, mengurus pengurusan tenaga kerja multikultur dan multinasional, dan menyediakan perspektif pemasaran perniagaan global. Pelajar yang mengikuti pengkhususan ini akan memberi tumpuan kepada teori, amalan, dan etika kepimpinan, pengurusan risiko, pengurusan perniagaan global dan pemasaran. Individu yang mempunyai kecenderungan kepimpinan dan tidak sabar untuk usaha perniagaan akan mendapat manfaat daripada pengkhususan ini. [+]

Gambaran keseluruhan

Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan dalam Pengurusan dan Pemasaran Antarabangsa (MBAIMM) dirancang untuk menyediakan pelajar untuk kerjaya dalam bidang perundingan pengurusan antarabangsa, mengurus pengurusan tenaga kerja multikultur dan multinasional, dan menyediakan perspektif pemasaran perniagaan global. Pelajar yang mengikuti pengkhususan ini akan memberi tumpuan kepada teori, amalan, dan etika kepimpinan, pengurusan risiko, pengurusan perniagaan global dan pemasaran. Individu yang mempunyai kecenderungan kepimpinan dan tidak sabar untuk usaha perniagaan akan mendapat manfaat daripada pengkhususan ini.

Program Kecekapan dan Objektif Pembelajaran

Setelah selesai program ini, pelajar akan dapat:... [-]


MBA Dalam Perniagaan Dan Pemasaran Antarabangsa

ISC Paris Business School
Campus Sepenuh masa 12 - 16  October 2018 Perancis Paris

ISC Paris telah memutuskan untuk mengukuhkan komitmennya kepada pengurusan pemasaran dengan membuka MBA ini. Program ini bertujuan untuk pasaran dan produk antarabangsa, sebagai MBA dalam teknik pemasaran dalam persekitaran antarabangsa. Tingkah laku pengguna berubah dengan pantas kerana maklumat mudah diperoleh dan bekalan produk di seluruh dunia telah memasuki rumah kami. Pengaruh antarabangsa membentuk persekitaran kita dan kita harus lebih memahami perubahan dalam jangkaan pengguna. ISC Paris telah memutuskan untuk mengukuhkan komitmennya kepada pengurusan pemasaran dengan membuka MBA ini. Program ini bertujuan untuk pasaran dan produk antarabangsa, sebagai MBA dalam teknik pemasaran dalam persekitaran antarabangsa. [+]

Perkara utama MBA ISC Paris :

Program sepenuh masa 12 atau 16 bulan (misi praktikal 6 bulan)AACSB diiktiraf, diiktiraf oleh Kementerian Pendidikan PerancisRangkaian rakan kongsi rasmi (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, PERISTIWA HAVAS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE dll)Jabatan hubungan syarikat dan 60,000 tawaran kerja setiap tahunKekuatan rangkaian lebih daripada 16,000 alumni ISC ParisDimensi antarabangsa: kepelbagaian dan profil budaya yang tinggi, fakulti antarabangsa peringkat tinggiKampus: Paris

KEPERLUAN KEPENTINGAN Program ini adalah untuk: Pelajar yang telah lulus dari program universiti tiga hingga lima tahun di Perancis (Bac 3 - Bac 5 atau lebih tinggi), atau profesional kerjaya Mid-equivalent... [-]


MBA Dalam Pemasaran Digital

Geneva Business School (GBS)
Campus Sepenuh masa 18  September 2018 Switzerland Geneva Sepanyol Barcelona + 2 lagi

MBA kami dalam Pemasaran Digital direka untuk memberikan pelajar kemahiran teknikal dan literasi digital yang diperlukan untuk melibatkan penonton dan memasarkan perniagaan dengan berkesan melalui saluran digital. Pelajar juga akan belajar cara membuat, melaksanakan dan menganalisis strategi pemasaran digital, serta menarik pelanggan dengan cara yang inovatif. [+]

MBA kami dalam Pemasaran Digital direka untuk memberikan pelajar kemahiran teknikal dan literasi digital yang diperlukan untuk melibatkan penonton dan memasarkan perniagaan dengan berkesan melalui saluran digital. Pelajar juga akan belajar cara membuat, melaksanakan dan menganalisis strategi pemasaran digital, serta menarik pelanggan dengan cara yang inovatif.

Sepanjang kursus pelajar akan:

Dapat menerbitkan dan mengurus kandungan secara berkesan untuk pertumbuhan perniagaan.

Memperoleh kepakaran dalam menggunakan analisis Google dan pelbagai perisian analisis data.

Dapatkan kebiasaan dengan undang-undang dalam talian dan pengurusan hak.

Menjadi ahli dalam merekabentuk dan melaksanakan kempen pemasaran dalam talian.... [-]


Mba Digital Masyarakat

Estonian Business School (EBS)
Campus Sepenuh masa September 2018 Estonia Tallinn

Program Sarjana yang unik dalam Digital Society di Estonian Business School menyediakan anda pengetahuan, kemahiran dan pengalaman untuk mengurus dan memimpin transformasi digital dalam perniagaan, organisasi dan masyarakat secara keseluruhannya. Anda akan mempelajari pengurusan transformasi digital dalam persekitaran yang merupakan salah satu daripada masyarakat dunia yang paling digital - Estonia, dan di EBS yang merupakan salah satu sekolah perniagaan terkemuka dengan pengalaman lebih daripada 25 tahun dalam pendidikan perniagaan dan pengurusan di rantau ini Kampus di Estonia dan Finland. Dengan kerjasama yang erat dengan industri dan sektor awam, anda akan belajar dan mengalami bagaimana inisiatif transformasi digital dibuat, dibangunkan dan diuruskan. Bagaimana ia mengubah sifat bagaimana perniagaan dan organisasi beroperasi dan mewujudkan nilai kepada pemegang kepentingan dalam realiti baru. [+]

MBA dalam Digital Society adalah program tuan yang bertujuan

Memberi pengetahuan dan kemahiran pengurus, pakar dan perunding dalam pengurusan korporat dan organisasi dalam masyarakat digital. Untuk memudahkan pembangunan perniagaan baru dan teknologi digital dan pelaksanaannya dalam operasi utama syarikat atau organisasi. Untuk membolehkan peserta program mewujudkan rangkaian antarabangsa antara pelajar, syarikat dan organisasi. Untuk menyokong pelaksanaan Strategi Pengkhususan Pintar dan pengantarabangsaan sebuah negara sebagai masyarakat digital dengan membangunkan kompetensi pengurusan teknologi dan perniagaan digital dalam syarikat dan organisasi. Kami mengharapkan pengurus, pengurus kawasan dan pakar dalam syarikat dan organisasi awam, perunding untuk mengambil bahagian dalam kajian. Kaedah kajian Kaedah kajian gabungan mengintegrasikan kajian individu (misalnya kerja dengan data), kajian berasaskan kumpulan (projek kerja berpasukan) dan e-studi (dibantu oleh platform e-belajar). Pengambilalihan kompetensi utama adalah berdasarkan pemerolehan kemahiran yang dipindahkan dalam kumpulan kecil. Pembangunan dan pengurusan projek yang berkaitan dengan digitalisasi dalam pasukan interdisipliner dan pelbagai budaya dengan kerjasama syarikat dan organisasi. Struktur Program ... [-]

MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Campus Sepenuh masa Sambilan 1 - 2  June 2018 Amerika Syarikat Maryville + 1 lagi

[+]

[-]

MBA Spécialisté – Digital Marketing

EDC Ecole des Dirigeants & Créateurs d’Enterprise
Campus Sepenuh masa April 2019 Perancis Paris

L’évolution constante du marché demande des approches managériales innovantes et agiles: maîtrise des modes de communication adaptés aux nouveaux réseaux d’échanges; exploration du Big Data et ses implications dans les stratégies digitales; optimisation de la chaine d’acquisition et de fidélisation des clients; création de valeur et suivi durable de la relation client. [+]

Un secteur dynamique, en pleine croissance

L’évolution constante du marché demande des approches managériales innovantes et agiles :

Maîtrise des modes de communication adaptés aux nouveaux réseaux d’échanges Exploration du Big Data et ses implications dans les stratégies digitales Optimisation de la chaine d’acquisition et de fidélisation des clients Création de valeur et suivi durable de la relation client

Forte embauche de diplômés dans le digital:

Les entreprises spécialisées dans l’analytics, le Big Data, les données Internet, les annonceurs, les agences digitales ou interactives, les agences média, les ad-exchanges, les éditeurs Web , les moteurs de recherche, les régies et les trading desks…... [-]


Mba Dalam Komunikasi & Perhubungan Awam

EU Business School
Campus Sepenuh masa Sambilan 1 - 2  January 2019 Switzerland Geneva Sepanyol Barcelona Montreux Jerman Munich + 6 lagi

Utama ini akan merangkumi pelbagai topik seperti kempen perhubungan awam penstrukturan, strategi media, komunikasi organisasi dan etika, di samping menangani pelbagai komunikasi dan publisiti kebimbangan. [+]

Pengguna telah menjadi peserta aktif di dunia digital dan telah kabur garis antara jenama dan pengguna. komunikasi, dan perhubungan awam sesebuah syarikat adalah penting untuk mana-mana organisasi dan merupakan kunci dalam mewujudkan dan mengekalkan hubungan dengan penonton sasaran. Utama ini akan merangkumi pelbagai topik seperti kempen perhubungan awam penstrukturan, strategi media, komunikasi organisasi dan etika, di samping menangani pelbagai komunikasi dan publisiti kebimbangan.

Tempoh: Tiga syarat Kredit: 68 CH / 90 ECTS Mula Tarikh: Oktober, Januari, Mac Lokasi: Barcelona, Geneva, Montreux Pengajaran Bahasa: English Ijazah Dianugerahkan: EU Switzerland ijazah MBA yang diiktiraf swasta Ijazah Dual Di Kampus ... [-]

Pemasaran MBA

Lynn University
Online Campus Sambilan 1 - 4  September 2018 Amerika Syarikat Boca Raton + 1 lagi

Dengan mengikuti MBA pemasaran, anda akan mempelajari trend terkini dalam teknik dan strategi pemasaran antarabangsa. Pada masa yang sama, anda akan mendapat pengetahuan tentang pendekatan pemasaran bersepadu yang paling baru dan paling berkesan untuk membawa produk dan jenama baru ke barisan hadapan industri mana pun. Anda juga akan belajar bagaimana untuk mengambil bahagian dalam ekonomi global, mengkaji cara terbaik untuk mewujudkan garis produk di luar negara dan menguruskan ekspansi ke pasaran baru. [+]

Dalam media digital yang sentiasa berubah, keupayaan untuk mengurus kempen pemasaran syarikat, identiti jenama, dan menyesuaikan diri dengan cabaran pasaran baru pada skala global adalah set kemahiran yang sangat berharga dan dicari.

Dengan mengikuti MBA pemasaran, anda akan mempelajari trend terkini dalam teknik dan strategi pemasaran antarabangsa. Pada masa yang sama, anda akan mendapat pengetahuan tentang pendekatan pemasaran bersepadu yang paling baru dan paling berkesan untuk membawa produk dan jenama baru ke barisan hadapan industri mana pun. Anda juga akan belajar bagaimana untuk mengambil bahagian dalam ekonomi global, mengkaji cara terbaik untuk mewujudkan garis produk di luar negara dan menguruskan ekspansi ke pasaran baru.... [-]


MBA Dalam Pengkhususan Pemasaran Digital

Concordia University Chicago
Online Sepenuh masa August 2018 Amerika Syarikat Chicago

Masa depan pemasaran tidak boleh dinafikan secara digital. Hari ini teknologi yang pesat berkembang mengubah landskap perniagaan dengan cara yang memerlukan peralihan dalam paradigma pemasaran. Anggaran pemasaran semakin beralih dari pemasaran tradisional dan pengiklanan ke digital sebagai media mudah alih, media sosial dan video terus meningkat dan mengubah wajah pasaran media. [+]

Masa depan pemasaran tidak boleh dinafikan secara digital. Hari ini teknologi yang pesat berkembang mengubah landskap perniagaan dengan cara yang memerlukan peralihan dalam paradigma pemasaran. Anggaran pemasaran semakin beralih dari pemasaran tradisional dan pengiklanan ke digital sebagai media mudah alih, media sosial dan video terus meningkat dan mengubah wajah pasaran media.

Objektif Pembelajaran

Pengkhususan MBA Concordia University Chicago dalam pemasaran digital memberi anda kemahiran strategik dan analisis untuk membimbing organisasi dalam dunia digital yang melimpah dengan data mengenai pelanggan, produk, dan interaksi. Empat kursus dalam pengkhususan ini direka untuk membantu anda memahami strategi dan perancangan pemasaran digital, pemasaran mudah alih dan strategi media sosial serta analisis pemasaran digital. Organisasi anda menuntut agar anda memahami metrik digital yang penting dan sesuai dan bagaimana menggunakannya untuk menganalisis dan meningkatkan inisiatif pemasaran digital dan ROI pemasaran. Graduan akan berjaya memperjuangkan kempen pemasaran digital semasa mencapai inisiatif pertumbuhan organisasi mereka.... [-]


Sarjana Pentadbiran Perniagaan Sains (Kewangan Utama, Pemasaran Und CD)

University of Cologne Faculty of Management, Economics and Social Sciences
Campus Sepenuh masa October 2018 Jerman Cologne

Pentadbiran Perniagaan induk terdiri daripada 120 ECTS- (Sistem Perpindahan Kredit Eropah) dan dirancang sebagai program sepenuh masa 4 semester. Ia adalah gelaran sarjana berturut-turut berdasarkan ijazah sarjana muda dalam bidang pentadbiran perniagaan. [+]

Pentadbiran Perniagaan induk terdiri daripada 120 ECTS- (Sistem Perpindahan Kredit Eropah) dan dirancang sebagai program sepenuh masa 4 semester. Ia adalah gelaran sarjana berturut-turut berdasarkan ijazah sarjana muda dalam bidang pentadbiran perniagaan.

Mampu memilih daripada enam medan istimewa yang berbeza, anda akan memilih satu utama dan memulakan fokus pada bidang masing-masing dari awal. Tumpuan boleh disusun mengikut disiplin berikut dalam pentadbiran perniagaan:

Perakaunan dan Percukaian (program yang diajar dalam bahasa Inggeris dan bahasa Jerman)Pembangunan Korporat (program yang diajar sepenuhnya dalam bahasa Inggeris)Kewangan (program yang diajar sepenuhnya dalam bahasa Inggeris)Pemasaran (program yang diajar sepenuhnya dalam bahasa Inggeris)Pengurusan Rantaian Pembekalan (program yang diajar dalam bahasa Inggeris dan bahasa Jerman)... [-]