MBA dalam MBA Pemasaran

Terbaik 70 MBA dalam MBA Pemasaran 2017/2018

MBA Pemasaran

Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan, atau MBA, adalah pilihan yang popular di kalangan pelajar-pelajar yang ingin ijazah sarjana. Ia membantu pelajar melanjutkan pelajaran, belajar lebih lanjut mengenai dunia perniagaan, dan mendapat kelebihan dalam pasaran kerja yang kompetitif. Ramai pelajar memilih untuk mendapatkan MBA di kawasan khusus, seperti pemasaran. Walau bagaimanapun, ramai pelajar tertanya-tanya, apakah MBA dalam Pemasaran.

Sarjana Pentadbiran Perniagaan dalam Pemasaran adalah perniagaan sarjana yang memberi tumpuan kepada pemasaran dan komunikasi dengan pelanggan dan pelanggan. Matlamat umum pemasaran adalah untuk meningkatkan jualan dan membina sebuah syarikat, yang sering melibatkan penjenamaan korporat, komunikasi, pengiklanan, perhubungan awam, dan penyelidikan pasaran. MBA juga mungkin termasuk kursus dalam kempen bangunan, perancangan strategik, gelagat pengguna, analisis permintaan, dan jumlah kos dan keuntungan. Kurikulum dan program boleh berubah-ubah.

Pelajar yang memperoleh Sarjana Pentadbiran Perniagaan dalam Pemasaran mendapatkan beberapa faedah.Untuk satu, mereka lebih bersedia untuk melakukan pekerjaan mereka sekarang dan mempunyai kebolehan pemasaran yang lebih besar. Walau bagaimanapun, mereka juga mempunyai beberapa faedah menengah, sejak MBA menunjukkan bahawa calon pekerjaan adalah lebih layak daripada calon kerja setanding tanpa MBA. Ini bukan sahaja membantu siswazah mendapatkan pekerjaan, tetapi ia juga boleh meningkatkan nya peluang untuk kemajuan kerjaya.

Kos MBA boleh berbeza-beza dari sekolah ke sekolah, dan juga boleh bergantung kepada faktor-faktor seperti bantuan kewangan, kewarganegaraan institusi itu, dan masa yang diambil untuk melengkapkan ijazah. Bakal pelajar perlu menyelidik dengan teliti program untuk memastikan bahawa ia adalah patut yang baik sebelum mendaftar.

Mendapatkan MBA dalam Pemasaran membuka beberapa peluang kerjaya mungkin, seperti penyelidik pasaran, penganalisis, pakar penjenamaan, pengurus perhubungan awam, atau media sosial pemasar.Di samping itu, mereka yang mempunyai ijazah dalam pemasaran boleh mendapatkan pekerjaan bukan korporat; mereka mungkin bekerja dalam kerajaan, menyertai sebuah pertubuhan bukan keuntungan, atau memulakan perniagaan mereka sendiri.

Terdapat beberapa program yang berbeza pemasaran MBA, dari universiti luar negara yang besar untuk kursus dalam talian. Jika anda berminat untuk MBA di pemasaran, ia adalah masa untuk memulakan carian anda. Cari program anda di bawah dan kenalan secara terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang yang memimpin.

Baca lebih lanjut

MBA Spécialisé Marketing Digital et E-Business

ESLSCA Business School
Campus Sepenuh masa October 2017 Perancis Paris

Le MBA spécialisé Marketing Digital et E-Business s’adresse aux étudiants disposant d’une formation générale, scientifique, économique, juridique, commerciale, de gestion qui désirent approfondir leurs connaissances ou acquérir une double compétence ainsi qu’aux professionnels qui, avec quelques années d’expérience, cherchent à évoluer dans leur métier. [+]

MBA dalam MBA Pemasaran. La richesse de l’information disponible sur Internet et sur le mobile, le développement des réseaux sociaux et des forums ont donné le pouvoir à un consommateur de plus en plus exigeant. En une décennie on a vu l’apparition du Smartphone, de la Tablette, des objets connectés… Dans la «Nouvelle Economie», le Digital a fait naître de nouveaux usages, les clients sont connectés, la mobilité fait partie de leur quotidien, ils ont une attente de plus en plus forte d’immédiateté. Les Entreprises sont obligées de reconsidérer leur mode de fonctionnement et d’entreprendre leur révolution numérique. Le marketing, la communication, les ventes, la publicité, la distribution, sont au cœur de cette révolution et les entreprises sont contraintes de développer de nouvelles stratégies, d’innover et de transformer leur organisation. La concurrence est exacerbée par le digital en particulier avec le syndrome de l’Ubérisation. Les concurrents d'aujourd'hui ne sont plus les concurrents historiques mais bien les nouveaux et jeunes entrants (UBER, SPCA X TESLA, GOOGLE …). Dans la stratégie des entreprises performantes, l’Innovation prend une place majeure. Une étude récente de Forrester montre que « Les entreprises qui favorisent la créativité sont 3,5 fois plus susceptibles d’augmenter leur CA d’au moins 10% par rapport à la concurrence » PRIX : Le MBA spécialisé Marketing Digital et E-Business a obtenu le Prix de l'Innovation Eduniversal-SMBG au classement 2017. OBJECTIFS DE LA FORMATION : Pour assurer des postes de responsabilité, le jeune diplômé se doit de maitriser la transformation digitale des domaines... [-]

Mba Dalam Pengurusan Reka Bentuk

EU Business School
Campus Sepenuh masa Sambilan 1 - 2  January 2018 Sepanyol Barcelona Switzerland Geneva Montreux Jerman Munich + 6 lagi

Di bawah pengawasan akademik Pierre Keller, bekas pengarah ECAL (École Cantonale d'Art de Lausanne), program Pengurusan Design MBA adalah yang pertama seumpamanya di EU. Peserta akan mendapat pemahaman umum sejarah reka bentuk dan estetika, serta belajar cara terbaik memohon mereka untuk amalan perniagaan dan pengurusan yang baik. [+]

Design ialah disiplin sentiasa ada yang meluas ke setiap sektor perniagaan. Dengan peningkatan saluran sosial dan maya, sebuah syarikat yang mempunyai lebih banyak pilihan berbanding sebelum ini untuk mempromosikan produk dan jenamanya. Pengetahuan praktikal reka bentuk, trend semasa dan bagaimana mereka mempengaruhi amalan korporat, dengan cepat menjadi komponen penting dalam pendidikan perniagaan yang baik. Melalui program ini, anda akan mendapat pemahaman umum sejarah reka bentuk dan estetika sambil belajar cara terbaik untuk memohon mereka untuk perniagaan yang baik dan amalan pengurusan yang produktif. Jangka masa: tiga penggal Mulai: Oktober, Januari, Mac pengajaran bahasa: Bahasa Inggeris Ijazah Dual Di Kampus MSc dalam Pengurusan Antarabangsa Bagi pelajar yang tidak mempunyai dua tahun pengalaman kerja Tempoh: Tiga syarat Ijazah Dual Dianugerahkan: EU Switzerland ijazah MBA bertauliah swasta + MSc dalam Pengurusan Antarabangsa darjah rasmi dianugerahkan oleh Universiti Roehampton di London MBA Bagi pelajar yang mempunyai dua atau lebih tahun pengalaman kerja Tempoh: Tiga syarat Ijazah Dual Dianugerahkan: EU Switzerland ijazah MBA bertauliah swasta + MBA rasmi dianugerahkan oleh Universiti Roehampton di London Campus Program Pertukaran: Anda boleh memindahkan kepada mana-mana empat kampus utama selepas apa-apa jangka selesai. Kami juga mempunyai program pertukaran dengan senarai panjang universiti-universiti lain di seluruh dunia. Sila lihat senarai rakan-rakan kami. Career Counseling: EU mempunyai jabatan di setiap kampus untuk membantu pelajar mencari pekerjaan dalam bidang pengajian mereka. Syarat kemasukan: Pelajar mesti mempunyai ijazah sarjana muda dari kolej yang diiktiraf atau universiti. Pelajar juga mesti mempunyai tahap Bahasa Inggeris pertengahan. tempoh Kemasukan: Sepanjang tahun. graduan pengurusan Design memasuki pasaran... [-]

Pentadbiran MBA Perniagaan

Nottingham Business School, Nottingham Trent University
Campus Sepenuh masa 1 - 2  September 2018 United Kingdom Nottingham

Kursus MBA cemerlang kami menawarkan anda pengalaman yang benar-benar mengubah kehidupan dan peluang yang luar biasa untuk merealisasikan potensi penuh anda. Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) adalah ijazah pengurusan pasca siswazah yang paling diingini dan diiktiraf di peringkat antarabangsa, dan ada alasan yang baik mengapa. [+]

MBA dalam MBA Pemasaran. Kursus MBA cemerlang kami menawarkan anda pengalaman yang benar-benar mengubah kehidupan dan peluang yang luar biasa untuk merealisasikan potensi penuh anda. Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) adalah ijazah pengurusan pasca siswazah yang paling diingini dan diiktiraf di peringkat antarabangsa, dan ada alasan yang baik mengapa. Ia diiktiraf secara meluas sebagai pasport kepada kerjaya pengurusan yang berjaya, membolehkan para pengurus dengan peranan fungsionalis mengambil kedudukan yang lebih senior, strategik, dan memperkuat pengurus kanan untuk mendapatkan pengetahuan mendalam, strategik yang perlu mereka naik lebih tinggi. Dihantar dalam persekitaran pembelajaran bertaraf dunia, oleh ahli akademik dan pemimpin perniagaan yang terkenal di peringkat antarabangsa, kursus ini menggabungkan teori dan amalan untuk membawa pengalaman peribadi, pengajaran inspirasi dan perspektif antarabangsa yang jelas. Di sini di Nottingham Business School, kami berbangga telah membangunkan MBA inovatif dan ketat dengan peluang untuk memperibadikan pembelajaran anda di sekitar cita-cita anda. Ketara mengukuhkan pengetahuan pengurusan anda, keupayaan kepimpinan dan pemahaman tentang perniagaan global. Sebagai tambahan kepada MBA sepenuh masa, kami juga menawarkan tiga pakar sepenuh masa MBA: kewangan; pengurusan rantaian bekalan global; atau pemasaran digital Kursus inovatif dan intensif kami menyediakan anda pelbagai cabaran yang wujud dalam organisasi pengurusan, membolehkan anda melihat kesalinghubungan tindakan anda. Walau apa pun yang anda pilih, anda akan memperoleh pengetahuan yang anda perlukan untuk bekerja dengan berkesan di peringkat pengurusan kanan, strategik, memperkasakan organisasi untuk mencapai objektifnya. Pelajar yang datang dari seluruh dunia Reputasi cemerlang kami bermakna kami menarik pelajar dari seluruh dunia. Komuniti global yang pelbagai dan menyambut kami termasuk pelajar... [-]

Mba Perniagaan Antarabangsa Pintar Entry - Pemasaran Antarabangsa (90 Ek)

IUBH Campus Studies (for non-EU students)
Online & Campus Combined Sepenuh masa Pendaftaran Terbuka Jerman Berlin Bad Honnef + 1 lagi

Dengan memberi tumpuan kepada cabaran multinasional dan global menguruskan pasaran dan syarikat yang berorientasikan pelanggan, pengkhususan pemasaran antarabangsa mendalami pemahaman anda mengenai isu jualan dan pemasaran dan memberi anda kemahiran kepimpinan perlu untuk mengambil kerjaya anda ke peringkat seterusnya. [+]

penjenamaan Kerjaya: meningkatkan kepakaran pemasaran anda Dalam konteks globalisasi dan orientasi antarabangsa syarikat, prospek kerjaya untuk graduan MBA yang sangat baik. Program ini menawarkan kedua-dua perniagaan dan bukan perniagaan graduan peluang untuk melanjutkan kemahiran pengurusan mereka. Dengan MBA dalam Perniagaan Antarabangsa oleh itu anda akan membangunkan dan mengukuhkan keusahawanan minda-set anda dan mendapat kemahiran kepimpinan yang diperlukan untuk meningkatkan nilai anda dalam pasaran kerja dan bukti masa depan kerjaya anda. The MBA International Business - Marketing boleh menjadi kelayakan sangat bermanfaat untuk mengambil kerana ia meningkatkan kedua-dua kemahiran dan pengetahuan dalam sektor pemasaran. Dengan memberi tumpuan kepada cabaran multinasional dan global menguruskan pasaran dan syarikat yang berorientasikan pelanggan, pengkhususan pemasaran antarabangsa mendalami pemahaman anda mengenai isu jualan dan pemasaran dan memberi anda kemahiran kepimpinan perlu untuk mengambil kerjaya anda ke peringkat seterusnya. Gunakan pilihan ENTRY SMART kami untuk lebih fleksibiliti Tidak perlu untuk meletakkan kerjaya anda ditahan selama 1 tahun atau lebih untuk melakukan MBA: With model kajian Kemasukan Smart fleksibel kami, anda boleh mendapat manfaat daripada kedua-dua dalam talian dan interaksi kampus. Selepas memulakan semester pertama anda dalam talian, dan apabila anda sudah bersedia untuk berpindah, anda mengambil pengajian ke Berlin - hot spot Jerman n ° 1 dan bandar utama bertempat di Eropah dari segi inovasi dan memulakan perniagaan. Di Kampus kami yang baru dibuka Berlin anda akan belajar di state-of-the-art bilik darjah, rangkaian dengan pelajar-pelajar antarabangsa yang lain dan menyelam ke dalam budaya tempatan dari salah sebuah bandar yang paling menarik di Jerman. Kemasukan pintar: Satu Langkah... [-]

Profesional Pemasaran Mba & Jualan

WU Executive Academy - Vienna University of Economics and Business
Campus Sambilan 18  October 2017 Austria Vienna

Syarikat-syarikat yang membuat perbezaan dalam pasaran mereka telah berjaya cara untuk membolehkan pemasaran berkesan dan jualan bergabung tenaga untuk berkhidmat kepada pelanggan mereka dan menggembirakan mereka. program canggih kami membolehkan peserta untuk meningkatkan pengetahuan dan kemahiran mereka untuk menguasai cabaran pemasaran dan untuk meraih manfaat melalui kecemerlangan jualan. The Professional MBA Marketing & Sales menyediakan peserta dengan kepakaran segera berkenaan terkini dan alat-alat utama untuk membolehkan mereka untuk merancang dan melaksanakan pemasaran yang berkesan dan untuk mendapat faedah yang sebenar dari segi peningkatan jualan. [+]

Marketing & jualan bergabung tenaga

Syarikat-syarikat yang membuat perbezaan dalam pasaran mereka telah berjaya cara untuk membolehkan pemasaran berkesan dan jualan bergabung tenaga untuk berkhidmat kepada pelanggan mereka dan menggembirakan mereka. program MBA canggih kami membolehkan peserta untuk meningkatkan pengetahuan dan kemahiran mereka untuk menguasai cabaran pemasaran dan untuk meraih manfaat melalui kecemerlangan jualan.

Kepakaran segera berkenaan & alat-alat utama The Professional MBA Marketing & Sales menyediakan peserta dengan kepakaran segera berkenaan terkini dan alat-alat utama untuk membolehkan mereka untuk merancang dan melaksanakan pemasaran yang berkesan dan untuk mendapat faedah yang sebenar dari segi peningkatan jualan.... [-]


MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Campus Sepenuh masa Sambilan 1 - 2  January 2018 Amerika Syarikat Maryville + 1 lagi

[+]

[-]

Sepenuh Masa Mba

Warwick Business School
Campus Sepenuh masa August 2018 United Kingdom Coventry

Sepenuh masa kami MBA direka untuk mencabar dan mengubah anda. Selepas satu tahun anda akan muncul orang yang berbeza dengan kefahaman yang mendalam tentang kualiti kepimpinan yang unik dan berpotensi. [+]

MBA sepenuh masa

Menduduki tempat pertama di UK dan ke-20 di dunia oleh The Economist, Warwick Full-time MBA, mewujudkan pemimpin keusahawanan, kreatif dan berkesan Full-time kami MBA adalah pemangkin anda perlu untuk mengubah kerjaya anda. Sama ada anda mahu untuk menukar fungsi kerja, sektor, lokasi atau hanya meningkatkan potensi pendapatan anda, kami akan memberikan anda keyakinan dan kemahiran untuk mencapai potensi anda. 12 bulan yang mendalam program 12 bulan kami adalah sengit, pantas dan menawan. Dengan perjalanan antarabangsa, bimbingan yang tidak terhad, mendalam bekerja dengan syarikat-syarikat terkemuka dan kumpulan rakan sebaya daripada pelbagai sektor industri dan budaya yang berbeza, anda akan berkembang secara peribadi dan akademik. Di samping ceramah, seminar, latihan kumpulan, kajian kes dan projek, anda akan mempunyai peluang untuk mengambil bahagian dalam salah satu pengalaman pembelajaran yang paling inovatif yang ada. sentiasa membuat pembaharuan Sebagai sebahagian berbangga dengan University of Warwick, kami mempunyai reputasi yang panjang berdiri untuk inovasi. hasrat kita untuk melakukan sesuatu yang berbeza terletak pada asas kami, penyelidikan dan kaedah kita pengajaran. Ini terbukti dengan penyelidikan dalam bidang-bidang seperti Big Data dan Sains Tingkah Laku, dalam kepimpinan cara tertanam dalam, dan bukannya ditambah kepada Warwick Full-time MBA Dalam ajaran kami, yang menggunakan senario dan unsur-unsur yang bertindak untuk mencari pendekatan baru kepada isu-isu perniagaan terbesar. wawasan perniagaan yang mencabar dengan aplikasi dunia sebenar Keusahawanan dalam roh dan amalan, kita memecahkan tanah baru dengan penyelidikan kami. Kami sentiasa mencabar diri untuk mengambil pengajaran dan pembelajaran di luar bilik darjah dengan membawa masuk pakar-pakar sebagai Profesor Amalan... [-]

MBA Marketing & Energie

Ionis School of Technology and Management
Campus Sepenuh masa September 2018 Perancis Le Kremlin-Bicêtre

Le secteur de l’énergie est un énorme marché caractérisé par des chiffres d’affaire colossaux. Comprendre les différentes typologies d’énergie et savoir les positionner sur un marché est une problématique complexe dans cet environnement qui s’ouvre à la concurrence. La démarche marketing et commerciale ne peut s’appréhender qu’en maîtrisant la dimension énergie, les caractéristiques du secteur, ses acteurs, et bien entendu sa dimension technologique. [+]

Objectif de la formation Le secteur de l’énergie est un énorme marché caractérisé par des chiffres d’affaire colossaux. Comprendre les différentes typologies d’énergie et savoir les positionner sur un marché est une problématique complexe dans cet environnement qui s’ouvre à la concurrence. La démarche marketing et commerciale ne peut s’appréhender qu’en maîtrisant la dimension énergie, les caractéristiques du secteur, ses acteurs, et bien entendu sa dimension technologique. Le MBA Marketing & Énergie relève ce défi en formant ces profils à double compétence. Carrières Métiers Chargé d’études, ingénieur d’affaires, responsable marketing, chargé de communication, chef de produit, consultant ... Missions Veille technologique et concurrentielle, définition de l’offre et de son positionnement, développement et mise en place d’outils de communication, rédaction de dossiers techniques, suivi des politiques énergétiques, évènementiel. Qualités requises Sens du relationnel, écoute et diplomatie, aptitude à la négociation, créativité, souci de la satisfaction client, bonne connaissance des produits et du marché, rigueur, autonomie, représentation en public. [-]

Mba Pemasaran Antarabangsa, Universiti Coventry, Uk

INTI International University & Colleges, Malaysia
Campus Sepenuh masa Sambilan 1 - 2  September 2018 مليسيا Subang Jaya Batu Pahat + 2 lagi

MBA dalam Pemasaran Antarabangsa telah direka untuk pelajar menjalankan modul akademik bersama-sama dengan sama ada projek individu berdasarkan latihan, perundingan atau disertasi akademik. Kami melengkapkan graduan dengan ilmu pengetahuan yang mendalam dalam strategi, pemasaran, kepimpinan, kewangan, perniagaan global dan kreativiti. [+]

MBA dalam MBA Pemasaran. Maklumat Penting anugerah yang sama dari Coventry University (CU), UK Bahan pengajaran dan pembelajaran yang digunakan adalah dari Coventry University, UK Kursus adalah ditapis oleh ahli-ahli fakulti dari UK untuk memastikan hasil graduan berkualiti Memberi tumpuan kepada pembangunan kemahiran employability modul khusus memberi tumpuan kepada membina kemahiran insaniah penting untuk prospek kerjaya yang lebih baik Mendapat pengalaman bekerja sebenar melalui projek INTI majikan siri bengkel profesional penglibatan industri melalui projek majikan Jaminan penempatan latihan * struktur program fleksibel 100% kerja kursus Pilihan untuk melengkapkan dengan disertasi, latihan atau projek perundingan pendedahan global melalui pilihan untuk memindahkan ke kampus Coventry University London siap ijazah Gambaran Keseluruhan Yang MBA dalam Pemasaran Antarabangsa telah direka untuk pelajar menjalankan modul akademik bersama-sama dengan sama ada projek individu berdasarkan latihan, perundingan atau disertasi akademik. Kami melengkapkan graduan dengan ilmu pengetahuan yang mendalam dalam strategi, pemasaran, kepimpinan, kewangan, perniagaan global dan kreativiti. Kami memberi penekanan kepada aplikasi pengetahuan melalui kerja berpasukan, kajian kes, simulasi dan projek-projek kehidupan sebenar. Struktur Program Term 1 Kemahiran Akademik dan Profesional Strategi yang mampan daripada Merancang untuk Implemention Pasaran dalam Zaman Global Utama dalam arus perubahan Kewangan, Pembiayaan dan Rangka Kerja Perundangan untuk Kejayaan Jangka 2 Employability dan Kemahiran Consulting Pemasaran Runcit dan Perkhidmatan Perniagaan dan Kaedah Penyelidikan Pengurusan pemasaran digital Kelakuan pembeli Analysis - Psikologi Buying Jangka 3 KREATIVITI Pertubuhan Internship atau Consulting Projek atau Disertasi [-]

Mba Dalam Perniagaan Dan Pemasaran Antarabangsa

ISC Paris Business School
Campus Sepenuh masa 12 - 16  September 2018 Perancis Paris

ISC Paris telah memutuskan untuk mengukuhkan komitmennya untuk pengurusan pemasaran dengan membuka MBA ini. Program ini bertujuan untuk pasaran dan produk antarabangsa, MBA dalam teknik pemasaran dalam persekitaran antarabangsa. Tingkah laku pengguna berubah secepat maklumat mudah didapati dan di seluruh dunia bekalan produk telah memasuki rumah kita. pengaruh antarabangsa adalah membentuk alam sekitar kita dan kita perlu lebih memahami perubahan dalam jangkaan pengguna. ISC Paris telah memutuskan untuk mengukuhkan komitmennya untuk pengurusan pemasaran dengan membuka MBA ini. Program ini bertujuan untuk pasaran dan produk antarabangsa, MBA dalam teknik pemasaran dalam persekitaran antarabangsa. [+]

KEMASUKAN SYARAT program ini adalah untuk: Pelajar yang telah lulus dari program universiti 3-5 tahun di Perancis (Bac + 3 - Bac + 5 atau lebih tinggi), atau yang setaraf profesional pertengahan kerjaya negara lain KERJAYA & PELUANG PEKERJAAN Pengurus eksport Perniagaan, Pengurus Produk Antarabangsa, Pemasaran Antarabangsa Analyst, Trader Antarabangsa MBA International Marketing Perniagaan meneroka pemasaran pada skala global dan memberikan pelajar z 100% kursus dalam bahasa Inggeris kelayakan dengan pengalaman industri pengoptimuman z Pasukan Jualan [-]

Sarjana Pentadbiran Perniagaan Dalam Pemasaran Antarabangsa (Dianugerahkan Oleh Bangor University, UK)

Management Development Institute of Singapore (MDIS)
Campus Sepenuh masa Sambilan 12 - 18  August 2018 Singapura Singapore + 1 lagi

Program ini juga akan membangunkan pengetahuan dan kemahiran di seluruh julat yang lebih luas mata pelajaran perniagaan dan pengurusan, termasuk organisasi, pengurusan dan persekitaran luaran yang berubah-ubah di mana mereka beroperasi dan membangunkan pelajar pelajar keupayaan untuk mengambil gambaran strategik isu-isu perniagaan dan organisasi. .. [+]

MBA dalam MBA Pemasaran. Ijazah ini direka untuk graduan yang ingin memulakan atau mengembangkan lagi, kerjaya dalam pemasaran. Ia meneroka tentang prinsip, konsep teori dan amalan pemasaran dalam konteks perniagaan dan pengurusan dan akan memberi tumpuan kepada pembangunan kemahiran akademik dan digunakan dalam Pemasaran termasuk pengiklanan, pengurusan jenama dan kesetiaan, perkhidmatan pelanggan, perhubungan awam dan penyelidikan pasaran. Program ini juga akan membangunkan 'pengetahuan dan kemahiran di seluruh julat yang lebih luas perniagaan dan pengurusan mata pelajaran, termasuk organisasi, pengurusan dan persekitaran luaran yang berubah-ubah di mana mereka beroperasi dan membangunkan pelajar pelajar keupayaan untuk mengambil gambaran strategik isu-isu perniagaan dan organisasi. Objektif utama adalah untuk memberi latihan analisis yang berkaitan dalam, perkembangan pengurusan dan industri strategik yang terkini dalam pemasaran kedua-dua sektor awam dan swasta. Kita melihat pemasaran di peringkat tempatan, nasional dan global membangunkan kemahiran dalam analisis strategik, penyelesaian masalah dan membuat keputusan. Anugerah Pelajar yang berjaya menamatkan program ini akan dianugerahkan Sarjana Pentadbiran Perniagaan dalam Pemasaran Antarabangsa dari Bangor University, UK. Modul Organisasi dan Rakyat (15 kredit) Strategi Pemasaran (15 kredit) Pengurusan Strategik Antarabangsa (15 kredit) Pengurusan Penyelidikan (15 kredit) Kewangan untuk Pengurus (15 kredit) Pemasaran Antarabangsa Komunikasi (15 kredit) Kelakuan Pengguna dalam Global & Dunia Digital (15 kredit) Pemasaran Antarabangsa (15 kredit) Projek Perniagaan Gunaan (60 kredit) Syarat Kemasukan Semua pemohon mestilah berumur 21 tahun ke atas Sekurang-kurangnya ijazah Kepujian Kelas Kedua Bawah atau lebih tinggi kelayakan luar negara yang setaraf dan gred A kelayakan profesional yang sesuai dan pengalaman praktikal boleh diterima atas dasar kes demi... [-]

Denver Mba (sepenuh Masa Mba)

University of Denver | Daniels College of Business
Campus Sepenuh masa August 2018 Amerika Syarikat Denver

[+]

[-]

Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA)

Humboldt International University
Online Sambilan 18  March 2018 Amerika Syarikat USA Online

Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan membolehkan pelajar untuk menyumbang kepada profesion perniagaan dan menggalakkan pembelajaran kendiri. Melalui pemahaman yang konsep, menggunakan kemahiran pengurusan kepimpinan, strategi pemasaran dan / atau konsep perniagaan antarabangsa, teori, dan penyelidikan untuk menganalisis secara kritikal dan menyelesaikan masalah dalam persekitaran yang tidak menentu. [+]

MBA dalam MBA Pemasaran. Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan membolehkan pelajar untuk menyumbang kepada profesion perniagaan dan menggalakkan pembelajaran kendiri. Setelah tamat program ini, pelajar dapat: Menilai kedudukan kewangan sesebuah organisasi melalui analisis penyata kewangan dan / atau peramalan. Merumuskan dan membincangkan tanggungjawab etika dan undang-undang organisasi. Guna kaedah dipilih analisis kuantitatif bagi meningkatkan keputusan perniagaan. Bandingkan persekitaran ekonomi dan pasaran dan kesannya terhadap perniagaan. Melalui pemahaman yang konsep, menggunakan kemahiran pengurusan kepimpinan, strategi pemasaran dan / atau konsep perniagaan antarabangsa, teori, dan penyelidikan untuk menganalisis secara kritikal dan menyelesaikan masalah dalam persekitaran yang tidak menentu. Sarjana Pentadbiran Perniagaan menawarkan program siswazah intensif yang mendidik pelajar dalam teori dan amalan dalam dunia perniagaan moden. Program MBA memupuk pembelajaran bebas dan membolehkan pelajar untuk menyumbang secara intelektual dengan profesion perniagaan. pelajar MBA kursus umum lengkap seperti perakaunan, kewangan, pengurusan, pemasaran dan kaedah penyelidikan perniagaan kawasan berharga. Graduan menunjukkan pemahaman yang konsep strategi perniagaan yang maju dan kritis menganalisis dan menyelesaikan masalah berdasarkan kaedah penyelidikan gunaan. Terdapat empat kepekatan dalam Sarjana Pentadbiran Perniagaan: pemasaran Kepekatan dalam Pemasaran direka untuk menyediakan pelajar dengan latar belakang asas pemasaran untuk menyediakan mereka untuk jawatan dalam perniagaan dan kerajaan. Perniagaan Antarabangsa (IB) perniagaan antarabangsa adalah satu aspek penting dalam dunia perniagaan hari ini. kepekatan ini menyediakan graduan untuk bekerja dalam kedudukan dengan syarikat-syarikat yang terlibat dalam perdagangan antarabangsa. KEUSAHAWANAN kepekatan ini menganalisis keusahawanan perniagaan dengan cara yang sama sekali baru. Ia direka untuk memberi inspirasi dan mengembangkan cara cabaran perniagaan didatangi dan untuk menawarkan kurikulum yang direka... [-]

MBA Kepekatan Di Dalam Pemasaran

William Paterson University of New Jersey
Campus Sepenuh masa September 2018 Amerika Syarikat Wayne

Kepekatan Marketing akan menggabungkan prinsip-prinsip pemasaran canggih wih teknologi moden dan alat-alat untuk menyediakan graduan kami untuk menjadi peneraju pemasaran ... [+]

Konsentrasi MBA dalam Pemasaran Kepekatan Marketing akan menggabungkan prinsip-prinsip pemasaran canggih wih teknologi moden dan alat-alat untuk menyediakan graduan kami untuk menjadi peneraju pemasaran. Program Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) mempunyai pendekatan pedagogi bersilang fungsian. Oleh itu, komponen tekstur yang terkandung di dalam persekitaran perniagaan yang ditenun seluruh kurikulum. Komponen-komponen, atau perspektif, termasuk tetapi tidak terhad kepada pengaruh etika, politik, peraturan dan sosial di organisasi. Penekanan diberi kepada pemerolehan dan / atau penghalusan kemahiran komunikasi, analisis kuantitatif, dan aplikasi teknologi dalam konteks perniagaan. Bidang kecekapan teras yang ditekankan dalam lapan belas lebih rendah jam kredit teras: kawasan-kawasan ini termasuk laporan kewangan, analisis dan pasaran, persekitaran ekonomi domestik dan global organisasi, sistem maklumat pengurusan, dan tingkah laku manusia dalam organisasi. Kursus teras atas (sama ada 15 jam kredit atau 12 jam kredit bergantung kepada pilihan anda kepekatan) memberi tumpuan kepada integrasi bidang teras yang lebih rendah dengan penggunaan pendekatan silang fungsi ke dalam isu-isu organisasi. Kurikulum MBA menawarkan pelbagai kursus elektif dalam setiap sekolah empat jabatan: Perakaunan dan Undang-undang; Ekonomi, Kewangan dan Perniagaan Global; Pemasaran dan Sains Pengurusan, dan Jualan Profesional. Kerja kursus yang ketat program ini memerlukan kebiasaan dengan konsep kuantitatif dan teknologi yang diperlukan. Setelah pendaftaran, para pelajar digalakkan untuk mengambil peperiksaan saringan dalam 1) analisis kuantitatif dan 2) teknologi, dan dinasihatkan untuk mengambil kursus pengenalan di kawasan-kawasan jika perlu. The Cotsakos Kolej Perniagaan telah menerima akreditasi daripada AACSB International-Persatuan untuk Advance Collegiate Sekolah Perniagaan. Akreditasi AACSB merupakan standard tertinggi terhadap pencapaian oleh sekolah perniagaan di seluruh dunia. Hanya kira-kira... [-]

Penn State Smeal Mba - Marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus Sepenuh masa September 2018 Amerika Syarikat University Park

Kepekatan pemasaran Penn State Smeal mempunyai satu set kursus yang direka untuk meningkatkan pengetahuan anda mengenai tingkah laku pengguna, pembangunan jenama dan ekuiti, rangka kerja untuk pengurusan dan komunikasi strategik, serta teknologi yang meningkatkan fungsi dan proses pemasaran. [+]

MBA dalam MBA Pemasaran. Penn State Smeal MBA - Pemasaran Kepekatan pemasaran Penn State Smeal mempunyai satu set kursus yang direka untuk meningkatkan pengetahuan anda mengenai tingkah laku pengguna, pembangunan jenama dan ekuiti, rangka kerja untuk pengurusan dan komunikasi strategik, serta teknologi yang meningkatkan fungsi dan proses pemasaran. Sorotan Kursus Pemasaran Pembangunan Produk dan Pengurusan Baru: Mengenal pasti peluang perniagaan, memahami keperluan pelanggan yang berpotensi, dan mengembangkan produk baru dari konsep kepada prototaip maya. Tingkah Laku Pengguna: Memperoleh pengetahuan mengenai teori dan konsep dari psikologi, sosiologi, ekonomi, dan disiplin lain yang berguna dalam memahami dan pemasaran kepada pengguna. Pengurusan Jenama: Memeriksa dan memahami proses pembinaan, merekabentuk, mengukur, dan mengekalkan ekuiti jenama. Sorotan Fakulti Pemasaran Ahli fakulti Pemasaran Smel yang dihormati di lapangan, dan jabatannya sendiri secara konsisten berada di peringkat 10 di seluruh dunia untuk produktiviti penyelidikan mengikut Universiti Texas di Dallas Research Rankings. Fakulti Pemasaran Smel yang mengajar dalam Program MBA termasuk: Ralph Oliva: Eksekutif pemasaran lama di Texas Instruments dan bekas pengarah eksekutif Institut Pengajian Pasaran Perniagaan. Meg Meloy: Bekas ahli fakulti di Cornell dengan penyelidikan meneroka bagaimana perasaan mempengaruhi tingkah laku pengguna. Wayne DeSarbo: Perunding penyelidikan pemasaran kepada firma-firma seperti Pfizer, Merck, dan Motorola, dengan kepakaran dalam bidang seperti kedudukan, pilihan pengguna dan segmen pasaran. DALAM FOKUS: INSTITUT BAGI KAJIAN PASARAN PERNIAGAAN ISBM adalah pusat penyelidikan yang beribu pejabat di Penn State yang memaparkan rangkaian penyelidik dan firma ahli global yang memberi tumpuan kepada cabaran pemasaran perniagaan ke perniagaan. Hasil Kerjaya Para siswazah MBA yang curang yang... [-]