MBA dengan Konsentrasi dalam Pemasaran
University of New York in Prague (UNYP)
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Prague, Republik Czech
Bahasa
Inggeris
Format kajian
diadun, Pembelajaran jarak jauh, Di kampus
Tempoh
19 bulan
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
pengenalan
MBA UNYP dengan tumpuan dalam Pemasaran akan membantu anda menargetkan kerjaya anda untuk penonton yang tepat
MBA dengan kepekatan dalam pemasaran menyediakan pelajar untuk cabaran kompleks yang dihadapi syarikat dalam persekitaran yang sangat kompetitif. Komunikasi pemasaran dan komunikasi telah menjadi faktor utama dalam memperoleh dan mengekalkan penguasaan pasaran dan kedudukan korporat. Opsyen ini sesuai untuk pelajar yang dipelihara untuk peranan pemasaran senior. Subjek pakar membina subjek teras untuk memberikan pengetahuan pemasaran menyeluruh.
- Penyelidikan pemasaran
- Tingkah Laku & Neuromarketing Pengguna
- Pengurusan Pemasaran Strategik
- Pengurusan jenama
UNYP Selfie" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/29/29364_UNYP_Selfie_square.jpg" alt="UNYP Selfie" />
10 Alasan Mendaftar di Program MBA UNYP
- Meningkatkan prospek pekerjaan global anda
- Meningkatkan potensi pendapatan anda
- Mengasah kemahiran kepimpinan anda
- Belajar dalam persekitaran tempatan dan antarabangsa
- Mengasah kebolehan membuat keputusan anda
- Terlibat dalam pendekatan pembelajaran termasuk simulasi perniagaan maya, penceramah tetamu, bengkel, kajian kes, dan pembelajaran rakan sebaya
- Memahami isu-isu baru dalam perniagaan dan pengurusan untuk berjaya dalam persekitaran antarabangsa yang kompetitif
- Mengamalkan kemahiran anda melalui pendedahan kepada penyelesaian masalah yang diterapkan, bermain peranan, dan situasi belajar pengalaman
- Gunakan kemahiran baru anda di tempat kerja pada hari berikutnya
- Mengambil bahagian dalam satu-satunya program MBA Czech untuk mempunyai akreditasi tiga dari CR (UK), UK, (BAC), dan Amerika Syarikat (IACBE)
Kemasukan
Kurikulum
- Penyelidikan pemasaran
- Tingkah Laku Pengguna & Pemasaran Neuro
- Pengurusan Pemasaran Strategik
- Pengurusan jenama