MBASTUDIES

{mbastudies-part-time:plural} dalam Pengajian Pemasaran di Amerika Paris Perancis

program MBA sambilan adalah untuk pelajar yang tidak dapat hadir sepenuh masa universiti. Ini jenis ijazah boleh membantu pelajar belajar banyak mengenai pentadbiran perniagaan, teori, dan pengurusan, menjadikannya pelengkap sempurna untuk ijazah sarjana muda.

Kajian dalam pemasaran dan komunikasi membuka peluang semua industri, kerana semua organisasi perlu untuk berkomunikasi dengan pekerja dan pelanggan mereka. Pencari kerja yang terlatih dalam pemasaran dan komunikasi boleh mencari peluang pekerjaan di syarikat pemasaran dan juga syarikat-syarikat besar.

 

 

Perancis kini di kalangan 20 negara prestasi terbaik dari segi ekonomi kerana cemerlang pembelajaran pendidikan mereka berorientasikan hasil yang lebih tinggi. Kebanyakan kursus di universiti-universiti yang ditawarkan dalam bahasa Perancis. Perancis mempunyai 60 orang awam dan 100 universiti swasta.

Paris adalah kota paling penduduk di Perancis dan modal. Ia mempunyai lebih daripada 2 juta penduduk. Ia menjadi tuan rumah kepada pusat-pusat pembelajaran dan seni di rantau Eropah. Menjadi rumah kepada jumlah tertinggi orang berpendidikan tinggi, Paris mempunyai beberapa universiti berprestij di Perancis.

Terbaik {mbastudies-part-time:singular} dalam Pengajian Pemasaran di Amerika Paris di Perancis

2 Hasil dalam Pengajian Pemasaran, Paris Filter

MBA dalam Pemasaran Mewah

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
MBA Sambilan
Nov 2021
<
Separuh masa
<
14 bulan
15 Sep 2021
English
Perancis
Dalam Talian & Kampus Digabungkan
Kampus
Online

MBA EIML Paris dalam Pemasaran Mewah ditujukan untuk pelajar dan profesional yang ingin melanjutkan kerjaya di sektor mewah. Latihan ini membolehkan pelajar memperoleh kemahir ...

Baca lebih lanjut

MBA dalam Pemasaran Antarabangsa

Horizons University
MBA Sambilan
Sep 2021
<
Separuh masa
<
2 tahun
English
Kampus
Online

Program ini menangani antara muka logistik dan fenomena budaya pemasaran kerana mereka wujud dalam persekitaran global yang kontemporari.

Baca lebih lanjut