MBA Perniagaan dan pemasaran antarabangsa

Umum

Penerangan Program

Perkara utama MBA ISC Paris :

  • Program sepenuh masa 16-bulan (projek praktikal 6 bulan)
  • Akreditasi AACSB
  • Rangkaian rakan kongsi rasmi (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, PERISTIWA HAVAS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE dan lain-lain)
  • Jabatan hubungan syarikat dan 60,000 tawaran kerja setiap tahun
  • Rangkaian alumni (lebih daripada 16,000 ahli)
  • Dimensi antarabangsa: kepelbagaian dan profil budaya yang tinggi, fakulti antarabangsa peringkat tinggi
  • Bahasa Inggeris penuh
  • Kampus: Paris

SYARAT-SYARAT KEPENTINGAN

  • sekurang-kurangnya 3 tahun pengalaman profesional
  • minimum 3 tahun pendidikan tinggi

KERJAYA

Pengurus Perniagaan Eksport, Pengurus Produk Antarabangsa, Penganalisis Pemasaran Antarabangsa, Peniaga Antarabangsa

OBJEKTIF

Pemasaran pintar memacu keuntungan, panjang umur produk, dan kesetiaan jenama: semua syarikat sedang mencari. Oleh kerana kebanyakan pemain perniagaan melihat jenama mereka dalam pasaran dan saluran baru, MSc International Business Marketing meneroka pemasaran pada skala global dan memberi pelajar perspektif sistemik dan global organisasi dalam persekitarannya. Dengan mencampurkan pengurusan strategik, pemasaran, dan perniagaan antarabangsa, MSc IBM membolehkan pelajar menggunakan kemahiran dan pengetahuan dalam bidang berikut: penjenamaan, penyelidikan pasaran, tingkah laku pengguna, produk baru pembangunan pasaran dan pengurusan perniagaan antarabangsa.

PERKARA UTAMA

  • 100% kursus dalam bahasa Inggeris
  • Pensyarah yang datang dari seluruh dunia mencampur akademik
  • kelayakan dengan pengalaman industri
  • Gabungan pengajaran berorientasikan akademik dan praktikal yang unik:
  • Kajian kes permainan serius, projek dalam syarikat
  • Tiga hari kursus setiap minggu
  • Kejurulatihan projek kerjaya dan profesional oleh pemburu kepala renown.

BUTIR-BUTIR PROGRAM

PENGURUSAN

  • Minggu antarabangsa
  • Simulasi pengurusan - Permainan serius
  • Kepimpinan
  • Pengurusan strategik
  • Etika
  • Penyata kewangan

PEMASARAN (BERSIH TERMASUK)

  • Kajian pasaran
  • Penjenamaan
  • Pemasaran Strategik
  • Pemasaran digital
  • Pemasaran hubungan

PERNIAGAAN ANTARABANGSA

  • Pengurusan Antarbudaya
  • Pemasaran Antarabangsa
  • Pembelajaran Perniagaan dengan melakukan Perniagaan

Permainan yang serius

  • Pengoptimuman Pasukan Jualan
  • Rundingan Perniagaan Antarabangsa
  • Keputusan strategik dalam perdagangan antarabangsa
  • Melakukan Perniagaan di Pasaran Muncul
  • Data besar
  • Pengurusan Rantaian Bekalan Bersepadu Global
  • Pengurusan projek antarabangsa
  • Projek dalam syarikat
  • Tesis dan metodologi profesional
  • Perancangan kerjaya individu dan carian pekerjaan
Tarikh Akhir Kemaskini November 2018

Latar Belakang Pusat Pengajian

Established in 1963, ISC Paris - Business School is committed to providing business students with the high quality management skills necessary to operate and perform in a global environment.

Established in 1963, ISC Paris - Business School is committed to providing business students with the high quality management skills necessary to operate and perform in a global environment. Baca Ringkas

Akreditasi

AACSB Accredited