Read the Official Description

Penyampaian

The MBA pendekatan program dalam pelbagai mata pelajaran yang berkaitan dengan perniagaan, membangunkan kemahiran eksekutif dan kepimpinan, selain kemungkinan untuk mendapatkan praktikal pengalaman kerja terima kasih kepada program latihan kami, untuk berjaya di peringkat eksekutif. Ia memberi tumpuan kepada aspek-aspek praktikal pasaran global untuk mengajar pelajar kemahiran yang sesuai untuk pemasaran antarabangsa dan pengurusan global dalam syarikat-syarikat.

Objektif

  • Mengajar prinsip-prinsip etika yang berkenaan dengan realiti perniagaan.
  • Menyediakan pelajar memahami fungsi dunia perusahaan dan mekanisme yang mengawal pasaran global.
  • Ketahui yang terbaik alat, pengetahuan dan kebolehan untuk berjaya di peringkat eksekutif.

Sasaran

a) Graduan dan profesional yang ingin meluaskan ufuk pekerjaan mereka.
b) Berpengalaman profesional yang mahu mengambil tugas dan tanggungjawab baru.
c) Syarikat-syarikat yang latihan kakitangan.
d) Graduan dalam Latihan Vokasional dan Pengajian Tinggi dalam perniagaan kawasan mencari penyediaan praktikal untuk memasuki tenaga kerja.

Peluang Profesional

  • Pengarah Pemasaran Antarabangsa
  • Ketua Jabatan

INSA menawarkan kemungkinan melakukan magang dalam syarikat semasa kursus.

Silibus

Modul 1 - Dasar Syarikat dan Strategi Pengurusan am.
Modul 2 - Strategi dan Polisi dalam Pengurusan Pemasaran.
Modul 3 - Kawalan Ekonomi dan Optimization keputusan.
Modul 4 - Pengurusan Organisasi Perdagangan Networks.
Modul 5 - Pengurusan Kemahiran: bimbingan, pemberian kuasa, kepimpinan dan organisasi.
Modul 6 - Analisis Ekonomi Keputusan Pengurusan.
Modul 7 - Pengurusan Kewangan: pengurusan, strategi dan penciptaan nilai.
Modul 8 - Penilaian Syarikat: penggabungan, pemerolehan, usaha sama.
Modul 9 - Globalisasi dan Pengantarabangsaan Pasaran. Analisis.
Modul 10 - Etika dan Tanggungjawab Pengurusan Korporat Sosial.
Modul 11 ​​- Branding, pengurusan nilai jenama (pengetahuan membuat).
Modul 12 - Pengurus Produk. Reka bentuk dan pelaksanaan Dasar dan Pelan Pemasaran.
Modul 13 - Ramalan Jualan. Ramalan - Forenet (Expert Systems dalam Ramalan Perniagaan).
Modul 14 - Produk dan Branding Positioning Strategy. Globalisasi, membuka pasaran baru.
Modul 15 - Pengurusan Pengeluaran, Kualiti, Logistik dan pengedaran produk.
Modul 16 - Pameran Perdagangan, Konvensyen, Kongres.
Modul 17 - Marketing Pelanggan. Skim Kesetiaan Pelanggan. Kawalan saluran baru.
Modul 18 - Pemasaran dalam syarikat-syarikat industri dan perkhidmatan.
Modul 19 - Permohonan Pemasaran 2.0 dalam syarikat itu.
Modul 20 - Pengoptimuman margin produk.
Modul 21 - Isu-isu sosial. Kerjasama dan penyelesaian konflik buruh.
Modul 22 - Kehakiman dan fiskal Rawatan Aktiviti Pengurusan.
Modul 23 - Inovasi teknologi dalam Syarikat. Urusan global Know-How.
Modul 24 - Baki Scorecard. Design strategi pengurusan.
Modul 25 - Projek Akhir. Pelan Perniagaan Strategik.

Sistem Taksir

Sistem penilaian adalah berdasarkan kepada penilaian berterusan setiap blok pengajian, melalui kehadiran kelas dan / atau peperiksaan. Pelajar mesti lulus setiap mata pelajaran secara bebas. Di samping itu, pelajar perlu telah memperoleh gred minimum yang ditetapkan dalam Rancangan Perniagaan.

Mempunyai berjaya lulus penilaian dan syarat kehadiran minimum yang diperlukan, pelajar mendapat diploma dalam International MBA Sekolah Komunikasi INSA Perniagaan, Pemasaran &.

Program taught in:
English
This course is Campus based
Start Date
Feb. 2020
Duration
Sambilan
Price
7,400 EUR
By locations
By date
Start Date
Feb. 2020
Application deadline

Feb. 2020

Location
Application deadline
End Date