MBA Eksekutif
Coniche Business School
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Houten, Belanda
Bahasa
Belanda
Format kajian
Di kampus
Tempoh
Minta maklumat
laju
Minta maklumat
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Sep 2023
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Mana-mana organisasi yang ingin berkembang dan berjaya bertindak balas terhadap perubahan luaran harus melantik Ketua Pegawai Pelanggan. Itu menurut agensi penyelidikan Forrester. Ketua Pegawai Pelanggan adalah pakar strategi pelanggan yang melihat untuk mengoptimumkan pengalaman pelanggan dari perspektif pengurusan pelanggan. Dengan cara ini, garis pemisah tradisional antara jabatan seperti pemasaran, penjualan dan penjagaan pelanggan dihapuskan dan pengalaman pelanggan yang jelas. School for Customer Management melatih ahli strategi pelanggan untuk merealisasikan cita-cita ini dalam mana-mana organisasi.
Apabila anda lulus, anda akan mempunyai pengetahuan, wawasan dan kecekapan dalam bidang pemasaran dan CRM, inovasi dan teknologi, Sumber Manusia, pengurusan kualiti dan pengurusan kewangan. Anda juga mempunyai ketegasan, keberkesanan peribadi dan kualiti kepemimpinan. Ringkasnya, segala sesuatu untuk melaksanakan dasar pengurusan pelanggan yang berjaya, memimpin untuk semua proses pelanggan dan perniagaan.